2014. január 27., hétfő

Julián De La Cruz

Már régóta terveztem, hogy egy fiút is áthajazok, mert imádom a hosszú hajú férfiakat, és mert szükségem is lesz egy ilyen karakterre a majdan induló gótikus-régies-romantikus történetemhez, aminek a férfi főszereplője ő lesz, Julián De La Cruz.
Egész hétvégén a hajával bíbelődtem, mivel elsőre sikerült elrontanom, így javítani kellett rajta. Történt ugyanis, hogy elsőre hasonló hosszúságban készült el, mint a fotókon, de akkor úgy voltam vele, hogy egy férfi haja azért mégse érjen a fenekéig, így levágtam belőle kb. 2 cm-t... és ekkor derült ki, hogy ezzel a rövidebb hajjal elveszett belőle a vad férfias kinézet, ami nekem oly vonzó volt előtte. Így hát, elkezdtem kicserélni a tincseket, hogy újra hosszabbak legyenek... Jó játék volt, megszenvedtem vele, de végül sikerült elérni újra a kívánt eredményt, és mondhatom, hogy sokkal jobban tetszik ezzel az ecsetszerű hajvéggel, mint amikor egyenesre volt vágva az egész. Nem tudom mennyire fogjátok ezzel a hajjal férfiasnak találni őt, de nem gondolom, hogy túl nőiesre sikeredett volna, vagy már csak megszoktam a látványt. Én szerelmes vagyok Julián-ba már most, remélem, Ti is azok lesztek, főleg, ha majd elindul Vele a sorozat!! :-) Amúgy a nevét, spanyolosan "Hulián"-nak kell ejteni, mert náluk a "j" a "h"-nak felel meg. Igen, igen, tudom, hogy inkább indián fiúnak néz ki ezzel a hajjal, de nem annak szántam.
Ruhája még nincs a szívtiprónak, de sejthetitek miféle öltözéke lesz... :-) Majdnem olyan, mint egy vámpírnak, de Julián nem vámpír, hanem egy nemesi családból származó férfi, nagy tekintéllyel és némi démoni erővel.
Annyit elárulok még, hogy készül a társa: Salma (ejtsd: Szalma), aki nem azonos a szerelmével. A "készül" annyit jelent, hogy ő is hajcserés. De őt és néhány más szereplőt majd csak akkor mutatok meg, ha megérkeznek a ruháik, mert úgy fognak mutatni legjobban.
Ezeken a fotókon Julián haja össze van simítva, mert legtöbbször összefogva fogja viselni:


Ezeken viszont kicsit széthúztam, hiszen elvileg lesz ő zilált állapotban is, amikor majd még az arcába is hullanak a tincsei:


Hát, remélem, hogy elnyerte Nektek is a tetszésetek, és azt is, hogy lesz majd érdeklődés a történet iránt. :-)

20 megjegyzés:

  1. Igazi, szexi rocker Pasi kisugárzása van!
    Szuper ötlet volt, és az hogy képes voltál duplán megdolgozni érte, az már megint a türelmedet, és az ügyességedet fémjelzi!
    Nekem nagyon, nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és nagyon örülök neki!!! :-) Ez most tényleg kifejezetten türelemjáték volt, és még magam is meglepődtem magamon, hogy ennyire kitartok. De kellett nekem ez a pasi!!!!!!!!!!!! :-)

      Törlés
  2. Hú! Gratulálok a hajcseréhez, eszméletlenül jó lett! Szerintem nekem is újra kell hajazni az egyik Ryan-t, mert haláli dögös lett a pasid!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zene füleimnek, köszönöm szépen!! :-) Azt vettem észre, hogy a srác fején dupla vagy tripla annyi lyuk van, mint a lányokén... Én nem tettem hajat mindegyikbe, sőt, elég ritka belül, csak annyit raktam, hogy pont takarja a fejbőrt, és hogy ne legyen túl tömör, túl sok haj rajta, mert az se mutat jól. Gondoltam, mielőtt belefogsz elmondom, hátha segítségedre lesz. :-)

      Törlés
  3. Óh, hát nekem mindig tetszettek a hosszú hajú fiúk! Gimiben 3 éven keresztül voltam reménytelenül szerelmes egybe, szóval nekem bejön! Gratulálok! Nagyon klassz a fekete haj neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez nagyon aranyos volt!!! :-) Még ha kicsit szomorú is, hogy reménytelen volt... de igazán cukin írtál!! :-)
      Köszönöm a gratulációt, és valóban jól áll neki a fekete haj, pedig szőke volt eredetileg! :-)

      Törlés
  4. Hola, que guapo, aunque me gustaria que no se relacionara con demonios, lo de noble y guapo me agrada mucho.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Ő nem lesz gonosz karakter, csak lesz egy kis misztikusság benne. Például: néha a szemei pirosan izzanak... Mivel őt eredetileg a történetemben úgy írtam meg, hogy Julián a "Sátán fia". Akiről azt hiszik, hogy rossz, de valójában ő csodálatos férfi, minden nő álma, sármos, nemes, erős, határozott, és kicsit hűvös, de rendes. Abszolút pozitív karakter. :-) De majd még átgondolom ezeket a vörösen izzó szemeket... :-)

      Törlés
  5. Nagyszerű lett:-D Gratulálok ügyes vagy a pasi pedig ahhhhhh *.* :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy, ennek nagyon örülök!! :-) Nekem is mennyei! :-)

      Törlés
  6. Annyira cuki lett ez a pasiiii! HÚ, azt hiszem én is fogok egy pasit és áthajazom, kedvet kaptam hozzá tőled, szóval amint megvan az államvizsgám belevágok! Remélem hamarosan olvashatjuk a történetet, amiben szerepel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édi vagy, köszi! :-) Örülök, hogy Te is kedvet kaptál fiút hajazni, kíváncsi leszek rá!!! :-) Nem lenne rossz, ha a Csapatból születne még pár sármos pasi!! :-) A történetre még legalább másfél hónapot várni kell, mert a ruhákat csináltatom, és a rendelés vége március közepére szól, és csak akkor tudom majd elkezdeni. Nem lesz könnyű dolgom, ami a környezetet és a berendezést illeti, nem is tudom még hogyan legyen, de legalább van időm kitalálni, megcsinálni. Viszont, nagyon jólesik, hogy várod a történetet!!! :-)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik! Klasszul átfűzted a haját, nagyon dögös lett! Kíváncsian várom az új történetet! Szívesen megnéztem volna, hogy milyen volt a hajátültetés előtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, Kedvesem, köszönöm! :-) Nem jutott eszembe, hogy hajazás előtt lefotózzam, és abban a tudatban voltam, hogy nincs róla képem, de most, hogy eszembe juttattad, rájöttem, hogy van róla egy régebben készült arckép. Úgyhogy mindjárt meg is mutatom. :-)

      Törlés
  8. Csodálom a bátorságod, mert sohasem merném kockára tenni, mert mi van ha nem sikerül jelszóval. Viszont Te nagyon ügyes vagy jól néz ki a pasid. Furdalja az oldalam a kíváncsiság az új történet iránt. Gratulálok szép munkát végeztél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon kedves a dicséreted, köszönöm szépen!! :-) Megvolt bennem az a kis "félsz", amiről írsz, de úgy voltam vele, hogy az nem létezik, hogy ne sikerüljön, még ha nem is nagyon jól, de elfogadhatónak, mivel javítani biztosan lehet majd valahogy... Ebben a tudatban már nem tartottam annyira attól, hogy elrontom. Viszont, egy lépéssel mindig előrébb kellett gondolkodnom, használnom a képzelőerőm, mert ennek az új frizurának más az elosztása, mint a réginek. A régi nem középről volt kettéosztva, hanem kissé balról. Ehhez a hosszú hajhoz pedig nem tudtam volna mást elképzelni csak a középről való elosztást, így oda kellett egy új sort lyukasztanom. Ehhez pedig előbb fejben el kellett terveznem, hogy hogyan kell mutasson majd ez a frizura. De már kicsit kezdem érezni, hogy tudnék ilyen pasit szőkében is csinálni... Még jó, hogy nincs hozzá szőke hajam!!! Egyelőre... :-)

      Törlés
  9. Te ha quedado fantástico!! Ahora su cara tiene más personalidad y sus rasgos destacan más, estoy deseando ver el resultado final. Besos desde España!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy!!! :-) Muchas gracias!!! :-)

      Törlés
  10. nekem olyan lett mint egy vad dögös indián :D tök jóóóóó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ennek nagyon örülök!! :-) Most már megvan a ruhája is, elegáns és szexi, úgyhogy lassan a történetbe is belekezdek végre... :-)

      Törlés