2014. február 24., hétfő

Salma

Julián De La Cruz társa. Eredetileg így nézett ki ez a baba, akit valójában Summer-nek hívnak:



A hajbeültetés kezdetén. A fekete haj egyenes volt.

Majd kapott egy kis göndörítést, és végül ilyen lett a végső frizurája:


Természetesen a ruhája sem ez lesz, bár ez a piros ruha szerintem gyönyörű, csak hát túl modern ehhez a történethez. A neki szánt ruha hamarosan megérkezik, de már csak a történetben mutatom meg Nektek, ahogy Julián-t és a többi szereplőt is. Salma-n sokat gondolkodtam, hogy ebből a Summer-ből  szülessen-e meg, vagy egy eredetileg fekete hajú Raquelle babából. A Sors döntött felőle, mert csak Summer volt a boltban, belőle is csak egyetlen darab. Most, hogy készen van nem is bánom, hogy ő lett Salma, mert az arca sokkal ördögibb, mint Raquelle-é, és nekem pont erre volt szükségem. Egy nem túl szép, de erős, karakteres, vagány külsejű lányra, aki csábító, ördögi . Azt hiszem ez sikerült is, de kíváncsian várom a véleményeteket, meglátásotokat is. :-)

20 megjegyzés:

  1. Egyszerűen gyönyörű lett, gratulálok hozzá, Ügyi vagy!
    Már most megmondom Neked,hogy elképesztően fog mutatni a ruhában.
    A ruha kacérsága kihozza az igazi "dögöt" Salmából. :)
    Nekem az jutott eszembe róla, hogy egy igazi latin szépség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-) Azért még kissé bizonytalan vagyok a ruhákat illetően, hogy melyik kié lesz, alig várom, hogy megnézhessem rajtuk!!! A legelső verzióm az volt, hogy a fekete lesz az övé, hogy minél jobban passzoljon Julián-hoz, aztán mikor megláttam Nálad a bordót, akkor meg jobbnak láttam azt, mert valóban nagyon kacér, és most, hogy megvan a haja, már nem tudom... Úgyhogy a próba fog dönteni, jaj, de izgi!!! :-) Egyébként, pont ezt akartam kifejezni vele, hogy "egy igazi latin szépség!". :-)

      Törlés
  2. ekstra stylizacja! Bardzo podoba mi się Summer w czarnych włosach :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Monika! :-) Örülök a szavaidnak, nagyon kedves vagy! :-)

      Törlés
  3. Remekül sikerült a haja, nekem is az a véleményem, hogy tényleg igazi latinos kinézetett kapott. Elárulnád, hogyan göndöríted a hajakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon! :-) A haja úgy készült, hogy a tincset megsodortam kicsit, hogy egybe álljon, majd az alját egy darabka alufóliával összefogtam, hogy ne csússzon ki a haj vége, és így elkezdtem felfelé csavarni a tincset, mint egy hajcsavaróra, ahogy a fóliát közben rúd formára nyomkodtam. Amikor felértem a hajtőhöz, akkor a fólia kiálló végeit ráhajtottam a feltekert gombócra, hogy jobban tartson, majd az egészet egy gombostűvel rögzítettem a fejébe. Miután megcsináltam így minden tincset, forró vízbe mártottam, hagytam fél percig, majd hideg víz alá raktam, és végül hagytam száradni egy éjszakán át. Reggel, mikor kibontottam a tincseket, kicsit kihúzogattam őket, hogy ne legyen olyan rövid a haj, eligazgattam a fején, hogy ne nagyon látszódjon ki a fejbőre, majd mikor már tetszett a frizura hajlakkal átfújtam, és még így is formálgattam kicsit.

      Törlés
  4. Summer az eredeti hajával is szépséges volt, és ezzel a feketével is vadító! Nem tudom melyikkel volt bájosabb... Már nagyon várom a róluk szóló történetet, biztosan jó lesz! És amióta Julian haját átfűzted, én is akarok egy pasit, akinek hosszú hajat csinálok majd, De a pasi fejét hogy szedted le? Nehéz volt? Mert már lányok haját átfűztem, azokkal nem volt gond, de pasiét még sosem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek a típusú srácnak a fejét, úgy lehet leszedni, mint a lányokét, alá kell nyúlni egy megfelelő eszközzel, én most lapos csavarhúzót használtam, és nagyon könnyen lent volt vele a feje! Először féltem is belekezdeni, mert pasi fejét még én se szedtem le soha, és nem tudtam mi vár rám, csak ahogy nézegettem, gondoltam, hogy olyan lehet, mint a lányoké, és ez szerencsére így is van. :-) Azok a típusú fiúk, amiknek csak körbe forgatható a fejük, nekik elvileg ilyen a nyakuk:

      http://www.flickr.com/photos/smh223837/5397910899/sizes/m/

      Az enyém pedig billenthetős fejű, olyan, mint a lányoké, azaz ilyen kampós:

      http://www.flickr.com/photos/napudollworld/5337610569/sizes/m/

      Törlés
  5. Szuper lett a haja, sokkal jobb, mint az eredeti. Jó választás volt Summer. Kíváncsi vagyok a sztorira:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-) Lassan valóban el kell majd kezdenem foglalkozni a történettel, a hozzávaló tárgyak, berendezések elkészítésével, ami nem kis munka lesz, és még bizonytalan vagyok, hogy mit-hogyan-milyenre készítsek, de majd kialakul. Az könnyebbség lesz nekem, hogy ezt a történetet is már csak olyanra csinálom, amiben kevés a kép, de sok az írás. Mindenesetre ezt a történetet még én magam is imádom, már tavaly elkezdtem írni, amikor még nem is gondoltam arra, hogy babás képregény lesz belőle. Julián karaktere olyan, amilyen férfi a magam álma is.

      Törlés
  6. Köszönöm, hogy beavattál a frizura rejtelmeibe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Remélem, értelmezhető is, és nem egy nagy hablaty.

      Törlés
  7. Szia!
    Ahogy julián is, úgy Summer is csodás változáson ment át! mindketten gyönyörűek, alig várom a közös fotókat az új ruháikban, na és persze a történetet!
    Salma a karaktere alapján, amit leírtál valóban jobban tetszik így Summerből kialakítva, mintha a Raquelle babát vetted volna meg, ez utóbbi inkább kicsit szendének tűnik nekem (lehetne Salma szobalánya, aki halálosan beleszeret Juliánba, de hűségesen szolgálja úrnőjét is :))) ).
    Bár a stílus más, a képen szereplő piros szín nagyon jól áll ehhez a fekete hajzuhataghoz meg a vörös rúzshoz! Kíváncsi vagyok, melyik ruhát választod neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Drága Rosemary! Köszönöm a dicséretet, örülök, hogy tetszenek az új szereplők, és annak is, hogy Te is várod a történetet! :-) Én is így voltam vele, hogy Raquelle szendébb arcú. Szívesen beleraknék belőle is egyet a történetbe, és tetszik az ötleted is a szobalánnyal kapcsolatban, de Salma-nak nem lesz senkije sem Julián-on kívül, mert ő a férfinak csak a jobbkeze, az ágyasa lesz, társa a közös ügyeikben, de nem a szerelme. Ettől függetlenül lehet benne egy olyan szobalány, aki szerelmes az Úrba, de lehetne egy hölgy is, akit valahonnan ismer... Viszont egy szobalány tényleg kéne, egy kis szende. Ez jó! :-) Én is kíváncsi vagyok melyik ruhát választom majd! :-)

      Törlés
  8. Hola, que gran trabajo hiciste, aunque me recuerda ahora a una chica caribeña, supongo que con otra ropa se verá muy hermosa. ¡Hasta pronto!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias! :-) Amikor már göndör volt a haj, nekem Beverly Johnson jutott róla eszembe, aki Michael Jackson Liberian Girl című klipjében volt látható:

      http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsJ/tve8822-19890703-2285.jpg

      Egyszer lehet, hogy összehozok egy ilyen babát is!! :-)

      Törlés
  9. Wow! Nagyon jó lett ez az új haj, igazán különleges lett tőle a baba! Gratulálok a türelmedhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Drága, örülök, hogy tetszik! A türelmemet Ti tápláljátok bennem a sok kedves szóval és a jóleső érdeklődéssel!!! :-)

      Törlés
  10. Szia Boróka!
    A főszereplőmmel, Jane-nel sajnos hajgondjaim támadtak, és úgy látszik, nem úszom meg a hajcserét :( Szeretnék Tőled tanácsokat kérni, de nem találtam e-mail címet - lehet? :) A mailcímem: lifeinrosemaryhill@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!

      Írtam email-t neked. Kíváncsi vagyok mi történt Jane-nel, várom leveled! :-)

      Törlés