2014. március 23., vasárnap

A Kormányzó

Szeretnék Nektek most egy szereplőt megmutatni a Julián De La Cruz-os történetből, aminek a címe ez lesz: "Démoni Szerződés".
Sajnos, úgy néz ki csúszok a történet elindításával, mert rengeteg elintéznivaló jött közbe, de igyekszem majd minél előbb elkezdeni.
A többi karaktert még hagyom fedni a homályban, majd csak a regényben lesznek láthatók, viszont ezt a férfi szereplőt azért is kell bemutatnom, mert az elején csak szó lesz róla, kép viszont nem, és hogy el tudjátok majd képzelni, hogyan is néz ki. Ő lesz Alexander régensherceg (kormányzó). Ellenfele Julián-nak.



Ezt a lovat pár napja szereztem hozzá, azt gondolom, hogy remekül összepasszolnak, bár el kell, hogy mondjam, hogy Alexander haját is át akartam cserélni szőkére, de mostanra letettem róla. (DE, ha szeretnétek, hogy csináljak neki hosszú szőke hajat, akkor kérlek, említsétek meg nekem, és én nekilátok a dolognak!!!!)
Egyelőre én nem tudom eldönteni, hogy megcsináljam-e...
A lovat használtan vettem, és némi sikálás és többórás sörénygubanc-bogozás után ilyen lett. Sajnos maradtak nagy sprőd részek a sörényében, de szerintem az már javíthatatlan. Mindenesetre elégedett vagyok így is az eredménnyel, fenséges lovacska ő. Alexander ruhája pedig teljesen gyári, bár a stílusa kicsit eltér Julián-ék ruháitól, de neki hercegibbnek is kell lennie... :-)
Minden mást majd a regényben mesélek el róla is, de amíg nem indítom el, addig is lesz más, mert pár napon belül érkezik az Ádám és Éva utolsó része, mert végre sikerült befejeznem hozzá a kiegészítőket. Természetesen ez a történet is folytatódik majd tovább, de ezzel kapcsolatban is jelenleg két verzió motoszkál a fejemben...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a mesebeli herceg a fehér lovával! Nekem nagyon tetszik a haja, ezért nem tudok tanácsot adni, hogy átfűzd-e, vagy sem! Kíváncsian várom a történetet, biztos nagyon érdekes és különleges lesz! Eredetileg milyen típusú ez a Ken?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan ugyanígy vagyok a hajával én is! Azt hiszem, jobb lesz, ha nem nyúlkálok bele. Az van ráírva a derekára, hogy "1968 Mattel, Inc Indonesia", a tarkóján pedig 1997-es dátum van. Valószínűsítem, hogy eredetileg is valami herceg lehetett, de azt gondolom, hogy ez a ruha nem az övé volt. Sajnos, konkrétan nem tudom, hogy ki lehetett ő...

      Törlés
    2. Amit találtam róla és biztos, hogy ő az, az csak ez:

      http://atgrandmashouse.com/ken.html

      Törlés
  2. Szia
    Nagyon klassz kis szereplő lesz. Most olvastam egy nagyon jó tippet a gubacos hajra.

    SOKKOLÓ technika:

    1. Vizet forralsz egy edényben
    2. kifésülöd a baba/ló haját
    3. belemártod a fővő vízbe, elszámolsz 10-ig
    4. kiveszed, kifésülöd

    mindezt: 3-4x ismétled, míg sima nem lesz a haj. Hagyod a levegőn megszáradni a hajat.

    A blogíró képei szerint beválik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hasonlóképp csináltam én is! Csak nem mertem forrásban lévő vizet használni (csak majdnem forrásban lévőt), mert attól féltem, hogy az már túl nagy hőfok a műszálnak, és akkor ki tudja mit csinál vele... mert a műszálak is annyira különbözőek, ahogy most Nálad is látni a hajfestéssel kapcsolatban... de most, hogy írtad már érzek bátorságot, hogy kipróbáljam, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyit számít a hőmérséklete. :-)

      Törlés
  3. Hopp még egy tipp.A fővő vízbe egy teáskanál kukoricalisztet is lehet tenni.

    VálaszTörlés
  4. Akkor próbáld úgy, hogy elzárod a gázt, mikor már egy ideje forrt a víz, és csak akkor teszed bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt így fogom kipróbálni a napokban valamikor!!! Köszi nagyon a segítséget!! :-)

      Törlés
  5. Que guapo principe, y su caballo muy lindo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muchas gracias!!! :-) Nagyon kedves vagy! Szerintem is szépek, jól sikerült őket összehozni! :-)

      Törlés