2014. március 17., hétfő

A szánkós Evi

Ma megvettem az egyik szánkós Evi-t is. Nagy dilemmában voltam, hogy a rózsaszín vagy a kék ruhásat hozzam-e el, és Annika narancs haja miatt is kellett gondolkodnom a színekben.
Legutóbb volt szó magáról a rózsaszín színről, hogy Barbie-nak szinte mindent ebben a színben gyártanak le. Nekem nincs bajom magával a színnel, mert az egyik kedvenc színem, kellemes a szemnek és az érzékeknek. Barbie rózsaszín világa sem emiatt zavar. Csak rakjunk ebbe egy Ken-t... és máris furcsa lesz az egész. Kissé zavaró egy "férfit" rózsaszín kanapén látni, rózsaszín autóval vagy lóval, rózsaszín fürdőszobával, hálószobával... stb. Szóval, Barbie világa sokszor olyan, mintha csak egyedül élne benne, vagy a lánytestvéreivel, kislányaival... Ez sem baj, ha erről szól egy történet. És persze tisztában vagyok azzal is, hogy léteznek más színben is a kiegészítők, de én most csak a rózsaszínre akartam kicsit rávilágítani. Szóval, ezt a színt én sem fogom mellőzni soha, csak mértékkel használni, csak ott, ahol kell. Így döntöttem a rózsaszín ruha mellett most is, de ha lesz rá módom veszek egy kéket is majd.
A dobozában így néz ki a kis szánkós Evi:

Igazán szépnek találom, olyan mesebeli havas táj jut róla eszembe, ezért kapott némi "hóesést" a kép:



Majd fejcsere után Annikáé lett minden:


4 megjegyzés:

  1. Que bonita, y tienes razon sobre Ken, merece mas color azul.hasta pronto.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki baba! Aranyos a szánkója! Szépek a fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Baba! Annika és a családja megkap tőlem mindent. :-)

      Törlés