2014. március 8., szombat

Evi Love kerékpárral

Egy hete vettem egy pár biciklis Evi Love babát. Imádom ezeket a tárgyakat, kiegészítőket, amiket a Steffi és Evi Love babákkal lehet kapni! Végre nem kell azon agyalni, hogy mit-miből csináljon meg az ember. A biciklikkel különösképp így vagyok, annyira aranyosak, szépek Barbie méretben is.
A történet pedig úgy szól, hogy az apuka, Hann, vett a kisfiának, Jonatánnak, és kislányának, Annikának egy-egy biciklit.


De Jonatán az első néhány körre udvariasan átengedte a kerékpárját először Lizettnek, a szőke copfos kislánynak, majd később Babettnek is. Persze, akkor már Babett is ment egy kicsit Annikáén.
Lizett és Babett testvérek. (És így néztek ki eredetileg, bár azt már nem tudom pontosan, melyik sisak kié volt...).
Nem adtam rájuk, mert a copfjaik miatt nem igazán fér a fejükre. De nekem meg pont a copfok miatt tetszenek ezek a lánykák annyira. Volt rövid hajú és még egy hosszú, szőke hajú verzió is ebből a biciklis sorozatból, de a járgányok nem olyan színűek, mint a dobozon, hanem ez a kétféle volt, amiket én vettem, akár rövid  hajú, akár hosszú.
A rövid hajún nagyon gondolkodtam, mert olyan ritka az ilyen baba, és talán legközelebb veszek is belőle egyet. De most a két copfosat néztem ki egymáshoz. Így Annika frizuráját is megcsináltam hozzájuk, és volt egy kis testcsere is. De hát, ilyenek a barátnők... :-)

4 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak! Nagyon jók a képek, olyan szép színesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már én is vágytam valami tavasziasra, szép, kellemes színekre! :-) Kár, hogy a fény még mindig nem az igazi, de sebaj, ami késik, nem múlik! :-)

      Törlés
  2. Hola, son muy tiernas, fue un gran hallazgo, disfrutalas mucho.

    VálaszTörlés