2014. szeptember 21., vasárnap

D. Lucy új ruhája, és ki legyen Kamilla

Csak egy kép erejéig jöttem (vagy mégsem?), mert már régóta áll a blog, és gondoltam, addig míg készen nem leszek végre valamivel, megmutatom Nektek Defa Lucy-t az új ruhájában. Nekem tetszik, szerintem csini a csaj. Mit gondoltok?


Ezt a ruhát kedves Barátnőm, Barbietrend készítette és ajándékozta nekem. Eredetileg a mostani álomházas Midge-re szántam volna, de őszintén szólva nem vagyok elégedett a lánnyal, olyan, mintha semmilyen szín nem állna jól neki. Nem szeretem a rúzsa színét sem, de érdekes módon másoknál látva a csajszit, ott tetszik. Élőben meg nem. Szóval, lehet, hogy nem Midge lesz Lambert nagy szerelme, a vörös hajú boszorkány, hanem az új "Barbie és a Titkos Ajtó - Romy sellő baba":

https://www.youtube.com/watch?v=m-OXf3iGjzs

Romy hajába szerelmes vagyok, bár nem teljesen mondanám vörösnek, inkább méz-szőke némi rózsaszín melírral, úgy tűnik a szeme sem kék, és szeplői sincsenek, de ez a hajzuhatag lenyűgöz engem, és az arca is szimpatikus Kamilla szerepére. Csak testcserét kell végezni rajta.
A másik verzióm, hogy magam rakok össze egy vörös hajú lányt, bármelyik babából, ami megtetszik. Nem tudom mi legyen. Ti melyiket lehetőséget választanátok?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a ruha, jól áll a babának! Nehéz eldönteni, hogy melyik változat a tökéletes, szerintem nagyon klassz megalkotni egy karaktert, mert az olyan egyedi! Én keresnék egy tökéletes arcot és áthajaznám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Baba! Akkor egy voks a hajazás mellett! ;-) Nem volna rossz megtalálni az igazi arcot! :-)

      Törlés
  2. Khm... És nem kapunk képet a te Midge babádról?? Irgum-burgum! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Midge már nincs nálam, mert egy vidéki ismerősömnél várja a leendő gazdáját. De ha nem lesz neki, akkor visszahozatom és még az is lehet, hogy mégis belőle lesz Kamilla. Mindenesetre teljesen úgy érzem, hogy tovább kell még várnom ezzel a sztorival, hogy elégedett legyek.

      Törlés
    2. Én szimplán eljutottam a bőség zavarába: Annyi szereplő és helyszín lett, hogy azt se tudom, hova kapjak. Végül sorba szedtem a jövő történéseit, így megruháztam a nagyit. Most jönnek Di' Carlo-ék, aztán a bajkeverők és fotózás. jajj, de kínos, hogy utoléri az idő a sztorimat... :D

      Törlés
    3. Tyű, ez izgin hangzik!! Imádom, ha sok karakter van, színesítik, feldobják bármelyik történetet! Kíváncsi vagyok az új részekre majd! :-)

      Törlés