2014. szeptember 29., hétfő

Lidércmese karakterek 1.

Történt egy-két hete, hogy vettem néhány ilyen olcsó, kis babát:


Eredetileg a Szörnymágiák-ba szántam őket, és nincs is kizárva, hogy ott is láthatóak lesznek majd egyszer valaha, de nem biztos, hogy abban az átalakításban, amiben most részesültek. Úgy éreztem, hogy valami érdekeset ki lehetne hozni ezekből a babákból, és még most is azt gondolom, hogy ez még mindig semmi.
Halloween-hez közeledvén már minden zsigerem izgatott erre a műfajra, szóval, az az ötletem támadt, mi lenne, ha az ünnephez illő babákká alakítanám őket. Imádom a boszorkányokat, madárijesztőket, rongybabákat... és még sorolhatnám az ősz (és nemcsak ősz) lidérces karaktereit. Gondoltam, nem volna rossz egy ilyen gyerekes megjelenítésű, de mégis felnőtteknek szóló kedves-rémes-szerelmes-kalandos történet. Íme, az első három karakter, ami elkészült:


Ő a Kaszás.

Róla el kell mondanom, hogy ő a kedvencem, és ő lett kész is legelsőként hármuk közül. A történet címe "Rémbarátok" lesz, hacsak nincs már ilyen valahol. (Én nem találtam ilyesmit). Szóval, őt Kaszás Dorián-nak hívják. Az a különlegessége, hogy halandó soha nem láthatja meg az arcát, mert ha mégis, azzal végez a kaszájával. Ellenben a mellette álló lány, a Fekete Angyal, ő az egyetlen, aki már láthatta, mert ő is halhatatlan. Dorián és Angyal együtt járnak. A fiúról az a hír járja, hogy a leghelyesebb srác a világon, ezért sokan láthatatlanul imádják, istenítik, ahol megjelenik összesúgnak és olvadoznak tőle a lányok. Ilyen az, ha valaki titokzatos és végzetes. :-) (Azért azt elárulom, hogy hosszú fekete haja van, és tényleg helyes az arca, még én is szerelmes vagyok belé!!!) :-)

A Fekete Angyal.

Ő az, aki nem áll szóba akárkivel. Ha feldühítik démoni haragja van. Mindenkit lenéz, mert felsőbbrendű. Kivéve Dorián-t, ő felette áll.

Végül, de nem utolsó sorban, a kis vörös boszorkány: Kócos Zorka.

A mágiák, bűbájok tudója, tanulója, ahogy általában a boszik. Alapvetően jó, de ha kell vissza is tud vágni a varázslataival. Egyértelműen  Dorián a szerelme. Ők ketten igazán a főszereplői a történetnek, amit egy hét múlva elindítok. Addig még megmutatom majd a további szereplőket: a bohócot, a madárijesztőt és a rongybabát.
Később még lesz múmia, vámpír és szellem is, csak egyelőre kifosztottam az áruházat ebből a fajta babából... :-) Remélem, tetszenek a karakterek Nektek, és nem fogok velük viszolygást kiváltani senkiből sem. Kíváncsian várom a véleményeteket és az ötleteiteket is, ha van!! :-)

8 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon szuper ötlet! Tetszenek a karakterek, és hogy ilyen ügyesen átalakítottad őket ezekből az egyébként egyszerű babákból. Kíváncsi lennék a kis csávóra, de hát levágna a kaszájával, ha az arcára pillantanék, ugye:-))

    Most, hogy kiolvastam Cassandra Clare: A végzet ereklyéi sorozatát nagyon fáj a fogam valami vámpíros sztorira.

    Én angyalnak öltöztettem ezeket a babákat egyik karácsonykor és ott repkedtek a fán. Ez sokkal eredetibb ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, drága Bambuc!! Jót nevettem a kaszás dolgon, ez aranyos volt!! :-D
      Halkan megsúgom, lesz jelenet, mikor látni lehet majd az arcát. ;-)
      Én nem olvastam ezt a vámpíros sorozatot, viszont imádom a vámpíros sztorikat. Párommal szoktuk nézni a Vámpírnaplók-at, szerintem igazán klassz!!!
      Cuki ötlet a karácsonyfára készült angyalkák is, illik is hozzá, nekem tetszik. :-)

      Törlés
  2. Hű, várom már a történeted! A babák szuperek lettek! Nagyon ügyes, nagyon kreatív!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :-) A héten még meg kell csinálnom hozzá a sulit és Zorka házát, ezek lesznek a fő helyszínek. Ha előbb sikerül mindent elkészíteni, akkor nem is várok hétfőig a sztorival... :-)

      Törlés
  3. Nagyon klassz ötleteid vannak! Én is gondolkodom a Halloween-i bulin, de egyelőre még adós vagyok egy esküvővel, ami szerintem sose készül el, mert mindig közbejön valami... Kíváncsi vagyok a sztorira a kis rémségekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike Vik!! :-) Jól ismerem én is milyen az, amikor mindig közbejön valami... Nálam ezt még tetézi az is, hogy folyamatosan gyártja az agyam az ötleteket, és már annyi van, hogy nem érem utol magam. Mindenbe csak belekezdek, és mire eljutnék vele valamire, már másra gondolok, már mást csinálok...
      De szerintem meg fogod csinálni a Halloween bulit időben, valami nekem ezt súgja! :-)

      Törlés
  4. Hello from Spain: great purchase. Lovely dolls. Nice pics. Keep in touch

    VálaszTörlés