2014. december 9., kedd

Little Miss Muffin kicsit másképpen

Egy-két hete megvettem az első Little Miss Muffin babámat.

Úgy gondoltam, jó lesz majd Abbey Bominable mellé egy történetbe, hiszen olyan havas külseje van. Valójában semmi köze a télhez, mert ő Miss Sugar. Na, és ekkor jött egy hirtelen gondolat, mivel folyamatosan csak egy nagymamit láttam ebben a figurában, így kapott egy szemüveget:

Azt nem tudom kinek-mennyire tűnik öregnek, de én valahogy csak ilyen szerepben tudom elképzelni. Hintaszékben, kötőtűvel kötögetni... Ez a fantáziakép magam előtt annyira megtetszett, hogy fogok még venni más színűt is ezekből a kicsi muffin hölgyekből, és mindből nagymamát csinálok, mégpedig a Rémbarátok-ba. Így hát, tegnap megvettem Miss Cinnamon-t is. Úgyhogy már van két nagymama karakter a történetbe, Cukor néni és Fahéj néni:

Fahéj néni Rongyos Piri nagymamája.

Most úgy gondolom, hogy nem ruházok be az összes muffin lady-re, de max. 3-at veszek még. Lehet, hogy kissé fantáziátlan lesz, de mindegyiknek szeretnék szemüveget, de majd még meglátom...
Annyit még el tudok mondani, hogy a nagymamák, a Nagyik Otthonában fognak lakni, és egy-kettő közülük a sulisok tanárnője lesz.
Legközelebb megmutatom hol tartok Kócos Zorka házával. :-)



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, jól áll neki a szemüveg. Rongyos Piri meg tündéri:-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon illik hozzájuk a szemüveg!
    Már olvasás közben jött a gondolatom, hogy Nyugdíjas klub alakulóban. :) Olyan cuki Ahogy Rongyos Piri mamájává avanzsáltad Fahéj mamit. :)
    Várjuk a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ugye, hogy ugye? :-) Köszike! :-) "Fahéj mami" ez aranyos! :-D Rajta vagyok továbbra is az ügyön! :-)

      Törlés
  3. Hello from Spain:great pics. Lovely dolls. Fabulous. Keep in touch

    VálaszTörlés