2015. január 7., szerda

Kócos Zorka háza

Sziasztok, újra itt! :-)

Tavaly ígértem, hogy megmutatom hol tartok Kócos Zorka boszi házával, ma végre sikerült legalább odáig eljutnom vele, ami már bemutatható. Ez valószínűleg még nem a teljes megjelenése így kívülről, de ezen még gondolkodnom kell. Na, igen, ez a baj velem, hogy túl sokat gondolkodom. Így meg csak akkor tudok jót alkotni, ha az elképzelésem teljes. Belülről még jobban várat magára a dolog, de mivel már egész  más világokban fantáziálok, így már nem is érzem sürgetőnek ezt a történetet. De majd meglátom, hogyan alakul.
Tehát, most csak a kinti képeket mutatom:

Ezt a madárkát nem én készítettem, hanem a madáretetőbe való volt (amiről mindjárt írok), csak annyi változáson esett keresztül, hogy már nem színes zöld-sárga-fehér, hanem fekete-szürke, hogy jobban passzoljon ebbe a környezetbe.
Gesztenyefa utca 8. Hogy miért? A környékünkön van egy ilyen ház, pontosabban volt egy régi ház, amit akárhányszor láttam, mindig megbabonázott. Tökéletes volt az utca és a házszám is, abszolút a stílusához illett. Régi, misztikus, üvegverandás házikó volt. Pár éve újították fel, a formája szerencsére megmaradt, de mégis így új és friss verziójában már nem olyan hatású. A régiről voltak képeim, de sajnos idővel elvesztek.
Ezért is gondoltam, hogy megörökítem az emlékeimben legalább az utcanevet és a házszámot, mert nem is lehetne jobb választás a boszi házához.

Ez volna az a bizonyos madáretető. Két madárka is volt hozzá, az egyik a lyukból kukucskált kifelé, a másik a házikó tetején csücsült. Az egyik hobbiboltban vettem még fillérekért pár éve. Szerintem mondanom sem kell, ha bármi ilyen kicsi kincseket találtok, vegyétek meg, tuti mindig jól jönnek valamire. :-)

Ez most nem töklámplás, hanem postaláda! :-)
Egyelőre ennyi volna a bemutató, majd még fogok róla hírt adni, de addig mással is jelentkezem. :-)


8 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: I like your new house. Nice pictures.Great job. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper kis házikó!!! Kartonpapírból van az egész? Berendezést hogyan csinálsz, kinyitható, vagy hátul eleve nyitott? Ilyen díszlettel és bábukkal tényleg simán mehetne egy stop-motion sorozat! Ne tegyél le a Lidércmeséről, még ha így időnként bemutatsz egy-egy részletet, fázist, az is jó. A madáretető tényleg jó figás volt, nekem talán a legjobban a színvilág (a vörös háttér is meglepően jó választás), meg a fa formája tetszik, nagyon eredeti. Ezek után a Kaszás rezidenciájára még inkább kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi nagyon a dicséretet! :-) Igen, kartondobozból készült, a ház hátulja nyitott. A földszinten csak egy konyha és egy kis étkező helyiség van egyben, az emeleten pedig a hálószoba.
      Tyűh, stop-motion... Folyamatosan ezen gondolkozom, bár csak MH-ban és max. EAH-ban. Minden mást egyelőre meghagyok szimpla képregénynek, bár őszintén szólva, olyan babákkal, figurákkal, amik nem ízületesek, ezerszer egyszerűbb stop-motiont készíteni. Így nem kell, mivel nem is lehet minden egyes pózt aprólékosan lemodellezni.
      A fát csak magamtól rajzoltam fel egy dekor kartonra. Azt hittem elég lesz, ha egy rétegben kivágom és lefestem, de hajlott össze-vissza, alig volt tartása. Konkrétan nem akartam még egy réteget kivágni hozzá és újra festegetni, inkább fogtam a meglévő fát, és a hátulját ragasztórúddal vontam be. Hát, éppen így sem lett merev, de legalább nem félek annyira a be- és leszakadásoktól. Ezt jobban is meg lehetett volna csinálni, de mindegy már.
      A vörös háttér csak alkalmi volt, le lesz sötétkékre cserélve, hogy éjszakaibb legyen. :-) Amúgy nekem is tetszik, igazán jól mutat ez a vörös.
      Kaszásnak nem terveztem házat, de akár a jövőben változhat ez is. :-)
      Egy épület mindenféleképpen lesz még, az pedig a suli. Az elvileg sötétzöld lesz... de lehet, hogy csak belül lesz az, kívül meg kőszerű... Még nem tudom.
      Most egy családias, romantikus sorozatra készülök Defa Lucy-ékkel, ennek a megvalósítása most nagyon hajt, remélem, nem jön közbe semmi, ami miatt nem tudok vele készen lenni. :-SSS Már rég csináltam valami történetet, szóval, össze kell kapnom magam. :-)

      Törlés
  3. Az egész ház, az én szememben egy tökéletesen meg komponált remekmű!
    A színei, a formája, és minden egyes apróságot belevéve!
    Ahogy a kerítés roskadozónak tűnik, a zseniális postaláda, a fák , a madárka, és sorolhatnám még.
    Tényleg elképesztő!
    Már nagyon várom hogy életre kelljen, és lakók népesítsék be.
    Az meg, ahogy a saját környezetedből vett emléket belecsempészted, és így áll a realitás és a fikció küszöbén, még titokzatosabbé teszi az egészet!
    Minden elismerésem! Szerintem tökéletes évkezdet!További jó munkát kívánok hozzá Neked drága Boróka!
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágaságom, nagyon köszönöm neked ezeket a kedves, dicsérő és biztató szavakat! :-)
      Jólesik, hogy meglátod a részletekben az értéket, ezt sokra tartom! :-) Örülök, hogy úgy fogalmaztál "titokzatos", mert tényleg annak kell lennie, ha életre kel.
      Bár, ahogy már írtam, még várat magára ez a történet, remélem, a másik induló sztori is élvezhető lesz majd. :-) Vagy majd később egyszerre a kettő... :-)

      Törlés
  4. Hát, mindenesetre a fotón egyáltalán nem látszik, hogy valami probléma lenne a fával, és végülis ez a lényeg. Biztosan éjszakai háttérrel is jól fog mutatni, csak trükközni kell talán kicsit a megvilágítással, hogy a fa és egyéb sötét részek azért értelmezhetően elkülönüljenek a szintén sötét háttértől. Vagy nem is tudom, de te biztosan rá fogsz jönni az ideális megoldásra :D Várom a következőket, és persze a romantikusokat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, drága vagy, dolgozom az ügyön, hogy minél előbb elindíthassak valamit végre! ;-) Nem is tudom miért, éjszakai háttérrel még nem is jutott eszembe fotózni, pedig már meg kellett volna néznem milyen is lenne úgy. Csak szimplán elképzeltem, elterveztem, de valahogy csak jó lesz! :-)

      Törlés