2015. január 28., szerda

Sparkle Girlz kicsik

Gondoltam, nem hagyom ki a gyűjtögetésből a Sparkle lányokat sem, legalábbis a kislányka verziót. A képen az első már pár hónapja megvan nekem, a dobozos hármat viszont tegnap vettem.
Ahhoz képest, hogy nekik mekkora testük és fejük van, a lábuk igen kicsi, úgyhogy a kis filléres kínai lányka cipője passzol csak rájuk, a sajátjukon kívül.
Ami a cipőt illeti még... Én ezzel az elsőként vett aranyhajú Sparkle csajszival úgy jártam, hogy csak egy cipője volt. Én ezt észre sem vettem az áruházban, mert nem látszódott a szoknyája miatt, és konkrétan eszembe sem jutott, hogy hiányozhat róla. Vagyis, de egy villanásnyi pillanatra eszembe jutott, mikor már kifizettem, és elhagytam a pénztárat... Valami megérzésféle lehetett, vagy nem is tudom, csak hát későn... Mikor megláttam, igazán furcsa érzés volt, hogy ráéreztem. Aztán idő hiányában nem is érdekelt annyira, hogy kicseréltessem. Persze, itthon már nem voltam túl boldog, hogy hiányos. Folyamatosan azon agyaltam, hogyan szerezzem meg neki a párját. Viszont, most, ahogy így leírom mindezt nektek, valami furcsa dolog jut eszembe erről...
Most kezdem úgy látni, hogy ez valami Sorsszerű történés volt, ugyanis már első gondolatomtól fogva, én ezt a lánykát Ashlynn Ella-nak szántam gyermeknek, ezért vettem ebben a hajszínben, és mint köztudott, Ashlynn Hamupipőke lánya... Szóval, nemcsak Hamupipőke, hanem az unokája is elhagyta a cipellőjét, azaz az én Sparkle lánykám. Fúh, ez kissé borzongató... :-S
És ha már ezzel így most tudatosultam, nagyon érdekelne, nektek volt-e már ilyen érzésetek, mintha nem ti választottátok volna a babát, hanem ő titeket? Vagy valami érdekes történés valamelyik babával kapcsolatban, ami nem hétköznapi, ami feltűnően furcsa, vagy olyan, mintha sorsszerű lenne, vagy olyan, mint egy üzenet?
Persze, lehet, hogy az én esetemben ez nem nagy szám, hiszen miért is ne hiányozhatna egy cipőcske egy ilyen spórolósan nyitott csomagolásból? Lehet, hogy minden tizedik ilyen, és nem kéne párhuzamot vonnom, butaság. De azért jó eljátszani a gondolattal... :-)

4 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: great purchase. I had not seen before these dolls. Lovely dolls. Great review. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem nagyon sok babám "talált rám". Sőt, mondhatom, hogy annyira vágytam a bitroklását egy Happy d -nek, aki később Elora lett, hogy alig pár hét alatt bevonzottam. Mikor egyik itthoni fiú sem volt elég jó hozzá, annyira szerettem volna egy H.D. Kent, hogy hirtelen felbukkant elérhető áron itthon :) És így lett mégy egy Elorám, meg rasztás Happy D, meg Dasia babám, meg a héten gyarapodik a Spice girls csapat is :) JA, a nagyiékról ne is beszéljünk... Postával 3000 ft-ért Amerikából... Az egy giga csoda volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tényleg giga csoda! :-) Nagyon szerencsés vagy ebben, hogy amit ennyire szeretnél, az hamar az utadba is kerül. Csak így tovább!! :-) Nekem nehezebben jönnek össze a dolgok. Vannak babák, amiket nagyon szeretnék, de csak jóval később és totál kiszámíthatatlanul kerül hozzám. Így voltam az Abbey-Szikra párossal is. Nagyon kellett, aztán láttam milyen reménytelen hozzájutnom, így letettem róla, végül bő fél év után, mikor másért mentem a Régióba, megláttam, hogy van egy dobozzal belőlük, és egészen leárazva 7500-ra... El is hoztam, pedig akkor már mást akartam jobban. Szóval, nálam késleltetett a dolog, de reménykedem, hogy minden meglesz, amit szeretnék. :-S

      Törlés