2015. február 5., csütörtök

Briar Beauty

Épp most láttam Csevi -nél, hogy ő is a karácsony utáni leárazásban jutott hozzá Briar Beautyhoz. Nos, én is így jártam. Bár én nemcsak Briart vettem meg, hanem C.A. Cupidot, Blondie Lockest és Madeline Hattert.
Engem is utolért az Ever After High szerelem. Legalábbis, ami a babákat illeti. A mese nem igazán érdekel, ráadásul a főcímdaltól kiszaladok a világból, brrr... nem tudom miért, de borzadok tőle. Bocsánat azoktól, akik szeretik. A lényeg, hogy a babák egyre jobban tetszenek. Eddig ezt sem tudtam eldönteni, hogy mennyire jönnek be nekem, bár a stílusuk tetszett. Most már biztosan tudom, hogy kellenek nekem. Szerintem, Ashlynn a legszebb, utána pedig Briar tetszik, ő egy vérbeli szexi lány. Erről készítettem egy képet is még egy-két hete:

20 megjegyzés:

  1. Ó, ha nem egy másik, sokkal interaktívabb babával lennék elfoglalva, engem is elkapott volna a gépszíj az EAH lányokat illetően ;) Így egyenlőre csak messziről sandítok rájuk. Nekem a piroska csaj szimpi így elsőre, ordít róla, hogy egy vadember, aki alig tudja rejteni a természetét. Az arca is kissé baltával faragott és ez bejön, de a többi sem rossz.

    Nagyon szép Briar a fotódon, bár mintha túl nyílt lenne a tekintete egy igazi ádáz csábítóhoz képest. (Bezzeg a Bratz lányok, azokban aztán nincs szégyenérzet!)

    Megpróbáltam követni a sorozatot (EAH), de ez már túl émelyítő volt nekem is, pedig a koncepció jó lenne. A MH valahogy vagányabb, viccesebb.
    A főcím, hát, no comment.

    Viszont tessék egy - szerintem - cuki főcím, egy játékbabás animéből, hátha tetszik, cserébe:) A sorozatot ennél is képtelen voltam nézni (férjem animés amúgy:), de a zenéje nagyon bejött, külön letöltöttem az egész OST-t^^

    https://www.youtube.com/watch?v=5JvLbyUC0TI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, Rozen Maiden! :-) Köszi, én is imádom a zenéit, én is letöltöttem már nem is tudom, 5 éve kb... A sorozatot is megnéztem akkoriban, nekem kicsit odafigyelős volt, mert nem mindig értettem mi-hogy van. Bár, ez általános jellemzője az animéknak, hogy nem egyszerű sztorik, de pont ettől olyan érdekesek. :-)
      Kíváncsi volnék Párodnak tetszik-e a Kuroshitsuji vagy a Vampire Knight. Ezeket még szeretem, de kizárólag feliratosan, mert a magyar szinkron... nem jó. A japánoknak annyira különleges hangjuk van, és annyira érzékiek, hogy ezt nem lehet überelni. :-)
      Meg általában azokat az animékat szeretem, amikben bishi-k vannak. (Azok a szépfiúk, akik a lányokat szeretik). :-)

      EAH Piroskával nekem csak annyi a bajom, legalábbis ezzel az első kiadásúval, hogy kis hazánkban a kínai gyártású került, nem pedig az indonéziai, pedig jókora különbség van az arcuk közt!!!!!!! Nem tudom, láttad-e már, de nézd meg, ilyen a különbség:

      https://www.flickr.com/photos/reidelsol/13413238413/sizes/l

      A baloldali az indonéz, a jobb pedig a kínai. Hát, meg kell mondjam, hogy a kínait roppant csúnyának látom ezekkel a távol ülő szemekkel. Abban bízom, hogy a Hat-Tastic, ha lesz nálunk, akkor már szép Piroskát kapunk, olyat, mint az indonéz, mert arról még nem derült ki számomra, hogy kínai verziója is lenne. Remélem, nincs is, de meglátjuk. Amúgy nekem is nagyon tetszene ez a csajszi, tényleg vagány.

      Értem, amit mondasz Briar-ral kapcsolatban, és valószínű, másképp kellett volna fogalmaznom, amikor azt írtam, hogy "vérbeli". Nem arra a vad csábítóra gondoltam, akit említesz, és ebben igazad van, mert a tekintetében tényleg nincs is meg ez. Én arra a szexuális kisugárzásra gondoltam, ami vele született, (tehát, a vérében van) a finom, érzéki természetesség, ami úgy teszi vonzóvá, hogy őt kell levadászni. :-)

      Elvileg most is leárazások vannak EAH és MH-kal az Auchan-ben, ha esetleg mégis jól jön egy ilyen infó. :-)

      Törlés
  2. Megkonzultáltam a férjemmel az anime-témát. Azt mondta, az általad említett két sorozat neki túl josei, ráadásul a Kuroshitsuji a yaoi fantáziák melegágya. Mondtam neki, hogy te bishonen rajongónak vallod magad, ő meg hogy érthető, Sebastian tényleg abszolút tökéletes bishonen, csak könnyű a yaoit belelátni a fiú és a komornyik viszonyába (valamint, hogy a szerzőnek amúgy is vannak egyértelműen ilyen jellegű munkái is).
    Neki például a Setsubo Sensei az egyik kedvence, ez egy erős társadalomkritikai tartalmú sitcom, illetve scifik mint az Ergo Proxy illetve a Stein's Gate. Ekkor jutott eszembe, hogy az Ergo Proxyt én is láttam annó. Én is nagyon szeretem a scifit és volt egy egész hosszú időszakom, amikor totál rákattantam a robotos témára, és Asimovval keltem-feküdtem, de úgy általában megnéztem/elolvastam minden témába vágót az igényesebbek vagy annak tűnőbbek közül (mert azért óriási a dömping ilyesmiből is). Akkor hívta fel a figyelmemet az Ergo Proxyra, és nem bántam meg, hogy megnéztem!
    Amúgy a magam részéről a 90-es években nagy Sailor Moon rajongó voltam, ez a sorozat máig is kedves számomra (bár ha most látnám először, nem bírnám végignézni:D) Amikor meg a vámpíros téma érdekelt, szintén elég fiatalon, akkor még megnéztem a Vampire Princess Miyut, azt viszont még most is bármikor megnézem, ha olyanom van (mostanában mondjuk nem, mert elég befordulós: a tv-sorozat minden egyes epizódja egy-egy tragédiát mutat be...) Mintha te is említetted volna valahol, hogy kedveled a vámpírokat.

    No nézd csak, milyen érdekes ez a Piroska-difi! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet! A Monster High babáknál is van ez, csak ott még nem láttam olyat, hogy ugyanannak a kiadásnak/babának van kétféle gyártmányú verziója. De pl. van egy I Love Shoes (indonéz), és egy Swim Class (kínai) Draculaurám, és mintha egyáltalán nem is ugyanaz a karakter lenne, annyira nagy az eltérés.
    Ebből a Piroskából mondjuk bevallom, nekem tetszik a kínai verzió is- bár tény, hogy két tök különböző arcról beszélünk.

    Ó igen, így már értem a szexiséget Briarral kapcsolatban, és egyetértek! Van, hogy figyelmetlen vagyok, mert gyakran úgy nézek fel ide-oda, hogy épp tök mást kéne csinálnom és sietek, vagy amikor meg van időm, akkor általában iszonyat álmos vagyok és azért vagyok hülye :DDD

    Sajnos az Auchan nekem nagyon kiesik és nincs kocsink :( Persze bármi megtörténhet.

    Jaj, most jött ki amúgy az első EAH movie! Szerintem azt azért meg fogom nézni, mihelyst letölthető :) Spring Unsprung a címe. Mi a véleményed, adsz neki egy esélyt te is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Párodnak teljesen igaza van, valóban érződik a yaoi a Kuroshitsuji-ban, de szerencsére mégsem veri ki a biztosítékot, mert Ciel-nek van kis menyasszonya, Sebastian pedig ágyba visz egy nőt, szóval, a yaoi-t én csak annak tudom be, hogy a Démon rajong a srác lelkéért, akárcsak egy vámpír a vérért. Amúgy utálnám az egészet, ha ettől messzebbre merészkedtek volna. :-)
      A Vampire Knight pedig tényleg josei, de hát, én nőből vagyok, párod meg pasi, szóval abszolút érthető, hogy nekem miért igen, neki meg miért nem annyira vonzó anime. :-)
      A többi, amikről meséltél nem ismerem őket (aztán ki tudja mit hoz a jövő), legfeljebb a Sailor Moon-t. Én is néztem, amikor műsoron volt, és én is szerettem, és én is totál úgy vagyok vele, ahogyan te, hogy most nem bírnám végignézni. Pedig nemrégiben terveztem, hogy bele kéne kezdeni, mivel nem nagyon emlékszem már a részekre, csak egy-két jelenet ugrik be, és a hangulata, amit tetszett, de azt hiszem mindegy már, legalábbis az egészet kihagyom, talán csak részekbe nézek majd bele.
      Igen, tényleg kedvelem a vámpírokat, párommal nézzük a Vámpírnaplókat is, bár kezdem kissé unni a főszereplő Elenát, az ember agyára megy, hogy mindig mindenkinek őt kell megmenteni, vagy miatta kell másokat. Mindemellett kettős szerepe is van, mert van egy hasonmása, a több évszázaddal idősebb Katrine. Az meg még tenyérbe mászóbb... Mindegy, azért összességében nem olyan rossz sorozat, de ez is inkább csajos.
      Az Alkonyat-ot viszont nem szeretem, nem is érdekel. Őszintén szólva nem emlékszem olyan vámpíros sztorira, amire azt tudnám mondani, hogy hiteles. Ha csak nem a svéd "Engedj be" című dráma, az igazán reális alapokon mutatja be a vámpírságot. Nem tudom láttad-e ezt a filmet, én az amerikai változatot nem néztem még meg, azt nem tudom milyen, de a svéd szokatlan volt. Tulajdonképpen semmi izgalmas nincs benne, de nem is igényli, mert nem az akcióról szól, hanem az állapotról.
      Vámpíros animéból meg még a Diabolik Lovers tetszett, leginkább azért, mert szexualitás érződik az egészből, nem csupán vércsapolás. De még ezt is kevésnek érzem, mert mégiscsak ennyiről szól.
      Én is kíváncsi vagyok az EAH filmre!! Bár, őszintén, nekem ezek az unsprungos öltözékek egyáltalán nem tetszenek, nem is tudom, olyan ronda a mintájuk, a színkombináció is, ezt nevezem én csicsásnak! Viszont Briar-t ebből a verzióból is megszerzem, mert csak maga a baba nagyon klasszul színezett. Egyébként itt már Cerise arca is az, amire vágyom, de majd meglátjuk mi fér bele a költségvetésbe. :-)
      Nézzük meg a filmet, aztán kitárgyaljuk! :-)

      Törlés
  3. Szia!
    Gratulálok a jó vételekhez! Készítesz majd még róluk több képet? Szívesen megnézném! :)
    Én tegnapelőtt hirtelen, szerelem-első-látásra - hatás alatt vettem egy Ashlynn-t, nem az eredetit, hanem a Tükör party - változatot. Imádom!
    Elő is szedtem az egy éve elkezdett, de sosem folytatott blogom (http://everafterrozmaring.blogspot.hu/), és írtam egy új részt. Sajnos, mivel közben költöztünk, háttereim még nincsenek, mindent újra kell majd építenem... (Sőt, sajnos egyelőre Raven kis bőröndjét sem találom, amibe a cipőjét és a kis tartozékait helyeztem "biztonságba" :( ) Viszont most én is beleszerettem az EAH babákba, sőt, életemben először a Monster High babák közül is felkerült néhány a kívánságlistámra! :)
    Szóval tényleg örülnék még hasonló bejegyzéseknek Tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lesz még kép róluk! :-)
      Jártam nálad, láttam Ashlynn-t, és nagyon örültem neki, mert így kicsit jobban szemügyre lehetett venni, mivel ezeket az legújabb kiadású babákat még nem igazán látni fotókon.
      Bízom benne, hogy meglesz Raven kis bőröndje is, amúgy Raven-t majdnem én is megvettem pár napja, de nem ezt az alap fajtát, hanem a "Sulibál" ruhásat, de még várok vele, pedig lehet, hogy jobb lenne már most lecsapni rá.
      Melyik Monster tetszett meg? Kíváncsi volnék. :-)

      Törlés
  4. Lagoona képeit nézegettem tegnap, és találtam róla néhány annyira bájosat, hogy lehetetlenség volt ellenállni :) A színei is nagyon tetszenek. A második számú jelölt Headmistress Bloodgood! Nagyon tetszik, hogy megjelent egy felnőtt karakter is, azt viszont nem tudom, hogy ő-e az egyetlen, vagy mások is vannak? :) Gondolom, a hölgyet még csak külföldön kapni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Headmistress az egyetlen felnőtt karakter, akit babaként piacra dobtak, ő a Monster High gimi igazgatónője. Idehaza tényleg nem lehetett még kapni, nem is tudom, hogy lehet-e majd valaha, hiszen nem mostani kiadású. :-( Pedig jó lenne, nekem is tetszik, nagyon különleges. :-)
      Lagoonából elég sokféle van, belőle lehet rendesen válogatni. Én imádom a szeplőit,és a domború szemeit, annyira más, mint a többieké, szép halszem. :-)

      Törlés
    2. Ő a kedvenc Lagoona-m :)
      https://c1.staticflickr.com/7/6082/6052901736_61c7073f47_z.jpg

      Törlés
    3. Twyla is nagyon tetszik!! :)
      https://c1.staticflickr.com/3/2893/8752236030_3f20c9f48f.jpg

      Törlés
    4. Mindkettő az Alap kiadás, csak annyi a különbség, hogy Lagoona jó régen volt kapható, több éve is már, ebből a Twylából viszont még most is kapni, mert tavalyi.
      Nincs kizárva amúgy, hogy ezt az alap Lagoonát is újra piacra dobják, mivel az alap társait már tavaly elkezdték, pl. Draculaura, Clawdeen, Frankie Stein. Idénre már egy lecsupaszított verzióban lehet őket kapni, amihez nincs állatka, és a ruháikon sincsenek apróbb díszek. Csodálom, hogy Lagoona nincs még ebből, de talán jövőre lesz. :-)

      Törlés
    5. Köszönöm az infókat!!! :)
      Alig várom a hó elejét, hogy elindulhassak cserkészni ;) Egy kis szerencsével minden hónapban bővül majd a csapat! :)))

      Törlés
    6. Ennek nagyon örülök, alig várom, hogy láthassam őket majd nálad! :-)

      Törlés
  5. Nice picture. Keep your good job !

    VálaszTörlés
  6. Először is: nagyon örülök, hogy itt értesültem a Rozmaring blog létezéséről! Megy is a blogrollomba! Magát a sztorit majd nála méltatom:)

    Manga, anime: a Sailor Moont most rekreálták, az eredeti Naoko Takeuchi manga rajzstílusában és történetével. Abba szerintem bele fogok nézni, mert a manga sokkal jobban bejött. Szorosan összefüggő részekből állt koherens metaplottal, nem az egy epizód-egy monszter hent stílust képviselte, miután majd az aktuális sorozat végén öt db összefüggő részben lerendezik a "főszálat".
    A Vampire Princess Miyut tudom ajánlani, abszolút shoujo, és Miyu barátja-szolgája-társa az örökkévalóságban, Larva, abszolút bishonen.;) Igaz, régi, és fogalmam sincs, honnan lehet megszerezni, de szerintem megéri. Komor, hangulatos, megragadó. Még a mangát is vettem annó, csak nekem rendelték be katalógusból a képregény-és szerepjátékboltba az amcsi füzetes kiadását, darabját ötszáz Ft-ért havonta, ami a '90-es években, tizenöthathét évesen szinte a teljes zsebpénzemet jelentette:D Filmekből érdemes az OVA-kkal kezdeni, 4 db önállóan is értelmezhető kis sztori, a rajzolása is elegánsabb, mint a TV-sorozatnak.

    Vámpírok: én az Interjú a vápírral fimért, Anne Rice vámpíros könyveiért, a Gary Oldman játszotta Draculáért, és a White Wolf kiadó Vampire: The Masquerade szerepjáték világáért voltam oda. Most már nem foglalkozom a témával, de ezeket kellemes emlékként őrzöm. Mondják, hogy az HBO-s vámpíros cuccok elég jók.
    A Twilight második részéből néztem meg kb. 30-40 percet, és nem váltott ki belőlem zsigeri undort és savazási kényszert, mint sokakból, én szimplán csak elviselhetetlenül unalmasnak találtam. Semmi humor, semmi játékosság, semmi szikra, de még csak nem is teátrális. Az Underworld-sorozat is rémes volt, de annak legalább a látványvilágában voltak nagyon szép megoldások, a Twilight-ban még az sem!!! Olyan, mint egy nagyon hosszú, furcsa custom képernyőkímélő, már ha valaki szeret alapból kellemesen arányos külsejű, de sovány, sápatag és semmibe révedező fiatalokat nézegetni, akik az égvilágon semmit nem csinálnak. Nos, erről ennyit!

    Babák: Lagoona a leggyönyörűbb Monster High baba ever:)))
    Bloodgoodot lehet kapni nálunk! A Vaterán rendszeresen feltűnik a bontatlan doboz kb. 8 és 16 ezer Ft közötti árakon, de az Olx-en és más apróhirdetéses helyeken is szokott lenni. Én Google keresés által találtam meg egy nagyon megérős hirdetést egy kismamaoldalon, úgy van meg...
    Egy darab webshop is árulja, ők több extra dolgot is árulnak, amit egy másik webshop sem, de mindet horror áron:
    http://sztarjatek.unas.hu/spd/BBK21/Monster-High---Vercse-Igazgatono-es-lova-Bloodgood

    Végül is nem érett felnőttek, de a Monster High végzett diákjai és az igazgatónőhöz hasonlóan felnőtt testű babák: Nefera de Nile, Clawdia Wolf, Casta Fierce. Lassan nem ártana egy felnőtt férfi karakter sem :D



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen az Interjú a vámpírral nekem is tetszett, teljesen a hatása alatt voltam, de most nem tudnám már rávenni magam, hogy megnézzem, az a finomkodás, amivel előadják az egészet, túl megjátszós nekem.
      A Twilight bennem sem mozgatott meg semmit, ugyanaz a véleményem, mint a tiéd.
      Érdekes, most, hogy így említed az MH felnőtt férfi karakter ötletét, én meg pont a napokban gondolkoztam azon, hogy Howleen méretben miért nincsen még fiúcska. :-) Volna mit gyártaniuk, nem értem miért nem jut eszükbe ilyen irányokban is gondolkodni. De annak örülök, hogy lesz új Nefera, és bízom benne, hogy itthon is kapható lesz. Mouscedes King-et is nagyon várom, idén karácsonykor talán már a polcokon vár minket! :-)
      Ha meg már ennyire belementem a leendő újakba, Elle Eedee-re meg azt hittem, hogy Spectra, csak robot verzióban, erre kiderült, hogy egy új karakter, aki egy robotnak a lánya... Semmi köze Spectrához.
      Astra Novának meg gyönyörű arca van, imádom, hogy csillagokkal teli, viszont kiábrándít, hogy a kezén csak 4-4 ujj van... Ahh... ezzel kell kezdeni valamit, vagy valahogy hozzászokni.

      http://monsterhighworld.kazeo.com/news/toy-fair-2015-zoom-sur-mouscedes-king-elle-eedee-luna-mothews-et-astra-nova-collection-boo-york,a6221894.html

      Törlés
  7. Az Interjú azért tetszik még most is (bár nem mondhatnám, hogy évente megnézem:D), mert pont a túlzásba vitt cizelláltságot öniróniának érzem. Valahogy nekem az jön le abból az egész filmből, hogy nem veszi magát komolyan, a színészek sem veszik a karaktereiket komolyan, hanem valójában a pozőr előadásmód mögött mulatnak az egészen, és ez nagyon tetszik benne:)

    Húúú, valahogy nekem a Boo York széria nem talált be, de a vele párhuzamosan megjelenő másik komoly sorozat, az a cirkuszos sem (bár kíváncsi vagyok az óriásbabára a gyakorlatban, úgy látom, mintha külön könyök- és térdízület elemet kellett volna beiktatni neki, mint a bjd-knek... mondjuk a szine rémes)
    Amennyire a Haunted (Draculaura és Clawdeen kivételével, de a többi igen), meg a Monster Exchange mind egy szálig nagyon-nagyon... SZinte fáj, hogy nem gyűjthetem be mind:D Annyira nem ez az új leendő kompánia. Persze lehet, hogy ez idővel megváltozik.:)

    Eddig viszont a Boo Yorkból valóban Astra Nova a leginspirálóbb. Az android csajt először a nagyon apró kiszivárogtatott képeken én is benéztem Spectrának, de csodálkoztam volna, ha két egymást követő filmben (és a kpacsolódó babák közt) is ennyire elsővonalbeli szerephez jutna.

    Viszont az nagyon tetszik, hogy akiket ismerek és benne vannak a témában, azok közt milyen más ízléseket, látásmódokat lehet megismerni, kit mi mozgat és mit hoz ki a kínálatból. Ez talán az egyik legizgalmasabb ebben a hobbiban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondasz valamit ezzel az Interjús vámpírral, meglehet tényleg, hogy csak iróniáról van szó, így viszont valóban mókásan fest. :-)
      A Boo York nekem sem a kedvencem, a Haunted simán übereli, viszont nekem a cirkuszosból Honey Swamp és Toralei nagyon tetszik. Jah, és Rochelle!!! Toralei-ről alig várom, hogy legyenek életközelibb képek, mert valahogy nem tudom kivenni a haja színét. Erre vagyok a legkíváncsibb.
      Valóban az óriásbaba még ízületesebb (amúgy nekem nem tetszik, ez már túl nagy), és nem igazán értelmeztem, hogy Draculaura, Clawdeen és Frankie alapbabák is most nagyobb méretben lesznek, de nem akkorák, mint ez az óriás, viszont nem tudom, hogy a hagyományos méretükhöz képest mekkorák, de nekik is ilyen külön ízületeik vannak...
      Én is nagyon szeretem mások nézőpontjait, fantáziavilágát látni a babákkal, szórakoztatónak és érdekesnek tartom a különböző kifejezésmódokat. Abszolút egyetértek veled. :-)

      Törlés
  8. Hát megnézem majd közelebbről a cirkuszost, jelenleg sajnos nagyon be kell osztanom a neten töltött kis időmet. De van így is épp elég minden, amire csorgatom a nyálam :D

    Az óriásbaba érdekes lehet, szívesen megnézném élőben, mielőtt nyilatkozom, kár, hogy a szine egy rémálom.

    VálaszTörlés