2015. április 15., szerda

Trónfotelek

Ígértem kék Lagoona ülőgarnitúrájánál, hogy megmutatom a maradék foteleket is. A zöldet még két éve, a bordót tavaly csináltam. (Tudom itt-ott nem lett éppen profi, de így sem volt egyszerű művelet megcsinálni őket). :-/

Eredetileg a "Démoni Szerződés"-be készültek. Ezen a képen Julián és ördögi hölgye, Salma látható.  Sajnos ez a fashionista fiú nem ismeri a terpeszt, pedig szívesebben fotóztam volna kicsivel lazább pózban. A csodálatos ruhákat Barbietrend készítette. Imádom.
Múlt hétvégén babashoppingolni voltam, így hétfőn már Dexterrel és Lizzievel is lehetőségem lett lefotózni a trónpróbát. Hát, nem is tudom melyik babával tetszik jobban... Ti mit gondoltok?

13 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a trónfotelek tökéletesnek tűnnek. :)
    Szuper mindkettő, úgy ahogy van!
    Döntésképtelen vagyok hogy melyik babával mutat jobban, szerintem mindegyik pároshoz illik.
    Julián még így is dögös hogy nem tud terpeszteni. :D
    Ügyi voltál már megint nagyon! Rettentően várom már a sztorijaidat. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, drága vagy! Julián szerintem is dögös! ;-) A sztorijaimat én is rettentően várom, főleg, hogy tiszta ciki, hogy ezen a blogon minden van, csak pont, hogy történet nincs. :-/ De ezt már megbeszéltük. :-) Ha a hétvégén nem leszek olyan fáradt, mint ma vagyok, akkor sikerülni fog megcsinálnom Lucy-ék ülőgarnitúráját a nappaliba, és akkor remélhetőleg, jövő héten valamicske történet is lesz belőle.

      Törlés
  2. Nagyon jók a trónok és jól néznek ki a babák is benne. Személy szerint én az első párosra szavaznék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága Orsi! Én is inkább feléjük húzom, mivel eredetileg is nekik szántam. Dexteréknek lehet, hogy valami mókásabb kéne, mint Csodaországban. :-)

      Törlés
  3. Lenyűgözőek a fotelek, őszintén gratulálok! Fantasztikus, milyen türelmes és kreatív vagy! A Barbie-k és az EAH babák is remekül mutatnak belle, kicsit olyan, mintha a fotel is változna, ahogy más stílusú baba kerül bele.
    Nekem meg még az egyszerű szobafalat is kínlódás megtervezni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-) Azt a bizonyos kínlódást én is szoktam érezni, ráadásul ismerem magamat annyira, hogyha nem fejezek be valamit még aznap vagy másnap, akkor sokára lesz csak készen, azzal pedig nem lehet haladni. Ezeket a fotelokat is letudtam még aznap. Meg, hát kíváncsi is voltam nagyon a végeredményre... :-) A zöldet később szét kellett szednem, mert túl nagyra sikeredett, és ahogy most a képen látni, még így is kicsit szélesnek gondolom, pláne barbie méretekhez, de ez már így marad, nem küzdök meg vele még egyszer. Inkább csinálok melléjük újakat. ;-)

      Törlés
  4. Hú, ezek a fotelek nagyon jók! Imádom őket! Hogy csináltad? Nekem is az első párossal tetszik jobban a fotel, Ők jobban illenek bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! :-) Nehéz volna elmesélni hogyan készült, de körülbelül így, ahogyan ezen a videón van, hát,nem kis munka, bár egyszerűnek tűnik:

      https://www.youtube.com/watch?v=jfCYUW4kxGo

      Törlés
    2. Nem tűnik egyszerűnek :D Most úgy vagyok, hogy a kevés szabadidőmben előre eltervezem, mi az az 1-2 dolog, amivel foglalkozni fogok, és másfelé nem csapongok, ha egyáltalán szeretnék befejezni bármit is. Most az összehajtós házfal a soros, azt is nagyon köszönöm, hogy megosztottad! És ezzel is tartok, hogy még csak fejben tervezgetem a stílusát. Persze előbb-utóbb biztosan eljutok a bútorig is, egy széket én is szeretnék (bár ezt azt hiszem korábban már említettem).

      Viszont elfelejtettem mondani az előző kommentben: Barbietrend ruhái is fantasztikusak! :)

      Törlés
    3. Örülök, hogy segíthetek a házfallal, bár a leírás nem teljes, hozzátartozik, hogy én a kartonlap egyik oldalát először becsomagolom a kétoldalas kartonnal, így a szélek nem maradnak csupaszon (mivel a csomagolás át van hajtva a túloldalra és ott ragasztva). Aztán a másik oldalra felragasztom azt a csíkot, ami majd összeköti a következő fallal, és utána egy akkora kétoldalas kartont ragasztok rá, mint amekkora a fal. Így van beborítva teljesen. Általában a csomagolást nagy felületét nem ragasztom oda a falhoz, csak a széleit! Ha oda van ragasztva akkor göröngyös lehet! Már egy kicsit bánom, hogy mindezt nem írtam bele a bejegyzésbe... :-/

      Törlés
    4. Ó, semmi probléma! Maga az ötlet perfekt, és magamtól nem jutott volna eszembe - aztán úgyis a saját szám íze szerint valósítom meg. Nyomdaipari végzettségem van, könyvkötészeti megoldásban gondolkozom, és vinil öntapit fogok applikálni, úgy biztosan nem lesz göröngyös a ragasztás! Csinálok pár fotót majd, ha megvagyok vele. Érdemes egyébként kétoldalú ragasztószalagba beruházni, iszonyú praktikus, 3M vagy Pantone boltokban biztosan találsz ilyesmit. Van egészen széles is.

      Törlés