2017. január 29., vasárnap

Cinderella

Tegnap jártam egy hipermarketben, ahol megvettem ezt a szépséges Hamupipőkét. A kép este készült, ezért nem jók a színek, de majd folytatom a nappal készültekkel is. Szóval, ő lenne az:
35 cm magas, és a szemei tükröződőek, bár ezt nem biztos, hogy visszaadják a fotók...
Eredetileg nem őt akartam megvenni, viszont dilemmában voltam, hogy melyiket is, mert mindegyik csodálatos. A doboza hátulján fel vannak tüntetve a többiek, kivéve Frozen Elsát és Annát. Pedig ők is léteznek. Ha lett volna ott Anna, akkor őt vettem volna meg, de Elsa is csodás, mégis szerintem Belle a legszebb. Ariel tündöklő, Aranyhaj pedig tökéletesen természetes és imádom a szeplőit.
Érdemes rájuk keresni a neten, főleg videókon látni milyen klasszak ezek a babák: My First Disney Princess Toddler megnevezéssel, és emellett a "reflection eyes" típusokat nézni.
Azt hozzáteszem, hogy nem olcsók, de nagyon szépek, és különlegesek ezekkel a szemekkel.

Nappali fényben. Defa Lucy mellett ekkora:
Közelebbről:
Ruha nélkül:
Hátulról, oldalról:
Kibontott hajjal, vakuval és anélkül:
A haja minőségével jelenleg nagyon elégedett vagyok, mindenhol varrva van a fejtetőn, kellemes tapintású, könnyen fésülhető, nem száll össze-vissza, rugalmas.
Így tud ülni, a feje is körbe forgatható. A hagyományos hajasbaba verzió.
Én most készülök varrni neki többféle ruhát, és szeretném őt a szabadban fotózni, tulajdonképpen ez volt a tervem ezzel a szépséggel, hogy ő lesz a modellem.



6 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szép baba! Kíváncsian várom, hogy milyen ruhákat fog kapni és a fotókat is várom a kis modellről!

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a babákat én is szeretem, de még nem döntöttem hogy legyen vagy ne legyen.

    VálaszTörlés
  3. Melyik üzletbe vetted ???

    VálaszTörlés