2017. június 12., hétfő

Steffi ház

Ezen ügyködöm már néhány hónapja. Egyelőre csak itt tartok vele.
Eredetileg úgy volt, hogy Lagoona háza lesz a tengerparton, de mivel mostanában nem igazán rajongok a monsterekért, így kapóra jött, hogy Steffi megihletett. (A padló csak átmeneti, bár még nem tudom milyen lesz!)
Nemcsak ez a két fal van, hanem még mellettük egy-egy, azaz összesen 8 fal, ha a hátsókat is belevesszük. Meg nem tudom mondani hány darab papír rudat tekertem fel hozzá, de igen sokat. Ehhez használt papírt használtam fel, ami azt jelenti, hogy ez egyik oldalukra már volt nyomtatva szöveg. Az ajtók kivételek, látszik is rajtuk, hogy sokkal fehérebb papírból vannak. Még kell rájuk kilincs.

Ami Steffi-t illeti... igen, tudom, hogy sokan nem szeretik ezt a fajta babát különböző okokból, nekem még nem volt bajom velük, nem hullott ki a hajuk, nem volt durván elnyomtatva a szemük, mint a Mattelnél, és különösebben nem érdekel, hogy ízületes-e vagy nem. Ez a húzott szemű Steffi a szuper modell volt, a teste is karcsúbb a hagyományosnál. Mondjuk az tény, hogy a hajuk vége hamar sprőddé válik, de legalább a baba könnyen pótolható egy másikkal, mert nincs bolt, ahol ne lehetne kapni. Ezt a modell fajtát már nem árulják (legnagyobb sajnálatomra), de legalább én anno beszereztem belőle 3-at.

A félkész hálószoba.
Fúh, még annyi minden hiányzik ebből a házikóból, és annyi ötletem volna bele, hogy nem is tudom mikor leszek kész! Persze, szeretnék velük sztorizni, ez egy sokgyerekes család lesz.


14 megjegyzés:

  1. Hú ez remekül néz ki már most! Nagyon sok munkád van benne, de egéri mert lenyűgöz az ötletes és paciz kivitelezés. Gratulálok hozzá és várom nagyon a folytatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága Nőszirom! Lehet, hogy részletekben mutatok majd még róla képeket, ahogy egyre több mindennel készülök el bele. :-)

      Törlés
  2. Látom rajongsz a kosárfonásért. Ha nincs vessző jó a papír. Én csak egy dolog miatt nem csinálom papírból. Keménynek tartom. Szép lett a házikód, de ez fehér is marad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is kissé kemény a fonáshoz a papír, de jobb híján marad ez. :-) Gondoltam rá, hogy lefestem akrillal, hogy fehér maradjon, de az megint egy másik fehér (az ágy le van kenve és a két éjjeliszekrény is, bár így fotón nem látszik). Nem vagyok oda a színért, úgyhogy egyelőre marad natúr fehér. Ha olyan kis koszolódás lesz majd rajta, amin segít a radír, akkor azzal majd javítom, ha nem, akkor akár újra is csinálhatok bármit, vagy végső esetben tényleg lefestem. Valameddig csak megmarad jól. :-)

      Törlés
  3. Nagyon klassz, jó ötlet és a fonott bútorok is tetszenek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Irigylem a türelmedet! Kíváncsian várom, a sztorit! Már látom is magam előtt, ahogy belakja a család a házat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy, köszi! :-) 4 gyerkőcre gondoltam, hogy lesz benne, 3 lány, 1 fiú. Most, hogy így belegondoltam, hogy milyen is legyen a gyerekszoba... hát, van még mit csinálni! :-D

      Törlés
  5. Nagyon jól alakul a ház, kíváncsi leszek, milyen lesz, ha kész lesz. Én személy szerint szeretem a Steffiket, van is a valahol egy ilyen modell testű babám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bambuc! :-) Öröm, hogy rajtam kívül van még valaki, aki kedveli őket! :-)
      Azóta még nem volt időm folytatni a dolgokat benne, de hátha ma már tudok majd kicsit foglalkozni vele... Szeretnék mindent natúrban, természetesben elkészíteni, az nagyon passzol hozzá, és az én lelkivilágomhoz is ez áll a legközelebb.

      Törlés
  6. Nagyon szép kis ház lesz! Rengeteg munka van benne, ahogy látom. Kíváncsi vagyok milyen lesz a kész ház, bár már most tudom, hogy szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszi Vik, kedves vagy nagyon! :-) Először a konyhát fogom megcsinálni, abban van a legtöbb tárgy, ezért ebben lesz a legtöbb lehetőség. :-) Kéne egy gyerekszoba négy ággyal... Minden bizonnyal emeletes ágyak lesznek, de majd meglátjuk... Már pár apróság készült hozzá azóta, talán egyvalamit a napokban meg is tudok majd mutatni.

      Törlés
  7. Szia Boróka, láttunk régebben egy posztot, ahol egy fiú babának hosszú hajat varázsoltál. A kislányom nagyon szeretne egy hosszú hajú fiú babát, az a kérdésem, hogy megrendelésre vállalnál-e hasonlót? Ha igen, akkor vegyük fel a kapcsolatot, köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök a megkeresésnek! Kérlek, írj ide és megbeszéljük:

      jutkaremete@gmail.com

      Törlés