2018. március 27., kedd

Graciela kertésze - 1. rész







Folyt. köv.

4 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy újra felteszed ezt a sorozatot is! Most én is nagyon benne vagyok a sztori írásba, annyi ötletem van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig figyelem a sztoridat!!! :-) Szuper, hogy belelendültél az írásba, mert kellenek ezek a történetek, olyan jó alkotni és olvasni ilyen regényeket! Remélem, a többieknek is kedvet csinálunk a lelkesedésünkkel! :-)

      Törlés
    2. Jó lenne, ha mások is kedvet kapnának! Most is éppen azon agyalok, hogy milyen legyen a húsvéti rész.

      Törlés
    3. Az nagyon jó lenne, ha volna húsvéti rész!!! Én valahogy mindig lemaradok az ünnepekről, így most se fogok tudni húsvétit posztolni. A Disney lányokkal is szerettem volna készülni az ünnepre, de nem leszek rá készen, sehogy sem jön ki időben a dolog... Na, mindegy, lesz még rá alkalom, hogy összehozom őket! :-) Addig meg örömöm lelem másokéban. :-)

      Törlés