2020. január 30., csütörtök

Lambert és Anton - 5. rész: Az üzenet



8 megjegyzés:

  1. Ó, de szuper! Nagyon klassz rész lett! Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! ;-) Köszi itt is a segítséget benne! A te profilképed lett letakarva Kamilláéval. :-)

      Törlés
  2. Ejha :D Egyszerre 2 pasival kavarni? Mi lesz itt? :) Egyébként mindig olyan vicces, hogy a babák sosem tudják megfogni és fülükhöz tenni a telefont, még a jól artikulált babák többsége sem XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ahogy mondod, vicces, de még inkább kínszenvedés így fotózni őket! :-D Épp mondtam Világbabának, hogy ahhoz képest, hogy ez egy rövid és egyszerű rész lett, abszolút szenvedés volt megcsinálni.
      Valóban két pasi van még a képben, de végül nem ez lesz az érdekes. De nem mondok semmit... ;-D

      Törlés
  3. Ó de kíváncsivá tettél! Várom a fejleményeket.

    VálaszTörlés
  4. Láttam már olyat, hogy egy másik baba kezét használták ilyenkor a telefonáláshoz. Egyébként én is nagyon várom az új sztorit! Izgi lesz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy sikerült belépnem a blogba, így már majd összekapom magam a következő részhez! ;-) Jólesik, hogy várod!!! Nagyon nehéz volt a telefonálást fotózni, és még jó, hogy a fiúk bőrszíne egyforma, különben nem tudom hogyan oldottam volna meg. :-)

      Törlés