2021. augusztus 30., hétfő

Az én ágyam (is)

Sziasztok!

Visszatértem. Remélem, még itt vagytok, és lesz kinek sztorikat készítenem!;-)

Most egy videóklippel jövök, ami az én alkotásom: 

https://www.youtube.com/watch?v=rTNr5lSf3X0


Aki követett eddig, biztos felismeri benne Antont és Lambertet, illetve, Kamillát. Ezt a szerepet kapták most tőlem, és örömmel játszottam velük az Animal Cannibals rapduó számára, akik a legjófejebb sztárok.



Ha van véleményetek, kérdésetek, írjátok meg! A kedves figyelmeteket pedig nagyon megköszönöm!


4 megjegyzés:

  1. Én is gratulálok hozzá! Tényleg hihetetlenül jó lett, nagyon sok munka állhat mögötte. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaidat, igazán jólesik! :) Igen, rengeteg munka volt vele, és főleg nehézség, de most már ez mind nem számít. A Ti dicséretetek a legnagyobb öröm!

      Törlés