2016. január 12., kedd

A látszaton túl - 6. rész

Este Roberto hazajött a gyerekekhez, ő fürdette meg őket, majd ágyba rakta mindkettőt és olvasott nekik mesét. Említette Lilinek, hogy Sandro még ott maradt szórakozni kicsit a bárban, úgyhogy később jön csak haza, ezután fáradtan aludni tért.
Sandro valóban az éjszaka közepén esett be az ajtón, igazán felhőtlen hangulatban, két lánnyal az oldalán.

Lilien leszaladt a zajra az emeletről.
- Halkabban! A gyerekek és Rob alszanak! - szólt rájuk, de Sandro laza spiccességgel szólalt meg:
- Lányok! Ő itt Hamupipőke! - mutatta be Lilit, majd nevetgélve támolygatták be egymást a nappaliba, ahol lehuppantak a kanapéra.
- Majd halkan mulatunk! - folytatta Sandro. - Hozz nekünk valamit!
- Nem. - vágta rá határozottan a lány.
- Ez az én házam, te pedig itt alkalmazott vagy, szolgálj ki! Úgy, ahogy most ezek a lányok.
- Láttál már ilyen szépségeket? Igazi Cicababák. Bújnak, dorombolnak. Beállhatnál közéjük, hogy kényeztess!
- Jó éjszakát kívánok! - fordult sarkon Lili, és felment a szobájába.
Még ott is hallotta a lányok viháncolását.
~ Méghogy "cicababák"! Ördögfiókák! - gondolta magában mérgesen, és hogy ne is hallja őket inkább most ment el zuhanyozni. Mire visszaért és ágyba feküdt Sandroék halkabbak lettek. Azon gondolkodott, hogy milyen napjai lesznek még ebben a házban ezzel a férfival, hogyan fogja kibírni, vagy jobb lenne-e, ha itthagyná a családot. Csak éppen nem volna szép ilyenkor megtennie, mikor Belindának most lesz csak igazán szüksége a segítségre. Emellett mégiscsak baráti társaságról van szó, nem idegenekről... Lilien tudta, hogy nem hagyná nyugodni a lelkiismerete. Aztán a lányok hangját hallva eszébe jutott mit is csinálhatnak alatta éppen, és nem fért a fejébe, hogy miért ilyen Sandro. Egyszerre érzett dühöt és undort, majd ahogy az idő telt lassan belealudt gondolataiba.

7 megjegyzés:

  1. Ööööö, hát ez a rész tisztára egy reality műsorra emlékeztetett.
    Jól hozza Sandro a pimasz nőcsábász szerepét. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy bizony, ő az a típus, akivel mindig zajlik az élet! :-) De azt hiszem ez volt az ő csábításának a csúcspontja, számomra ezért különleges és kedvenc ez a rész. Innentől meg majd lassan kiderülnek a dolgok... :-)

      Törlés
  2. Juj, ez nagyon gyomorforgató lett :DDD Most ide írom, hogy ne egyszerre két helyre kommentáljak, de a kerti jelenet szerintem is szuper, és tényleg nagyon klassz lett a libikóka! Bonyolódik a történet, de nem egészen arrafelé, amerre várnám vagy ahogy szimpatikus lenne - dehát ez benne a jó, ez nem az én sztorim, úgyhogy nekem csak a meglepődés jut. Az más kérdés, hogy ki nem nézném ebből a Sandróból, hogy két csajt visz haza, hacsak nincs k*va sok pénze. Nekem nem tűnik akkora nagymenőnek, inkább egy olyan kreténnek, akinek csak a pofája nagy. Nem gondoltam volna, hogy képes ilyesmire. Ez az alkalmazottas szöveg vérlázító volt. Tény hogy megmozgatott a sztori, és kíváncsi vagyok a folytatásra, de ez... Nem is tudom, csatlakozom az előttem szólóhoz, tényleg valóság-show-s egy kicsit :D Te már tudod a végkifejletet, vagy csak útközben találod ki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Örülök, hogy kivertem vele a biztosítékot, szeretem feszegetni a határokat! :-D
      Minden történetemmel úgy vagyok, hogy nagyjából tudom a vonalat, ami mentén haladni akarok. Tehát, van ebben a sztoriban is egy fő szál, abból nem engedek, és egy-két rész múlva fel is lebben a fátyol, hogy mi van a dolog mögött. Ezért is az a címe, hogy 'A látszaton túl". ;-)

      Törlés
    2. Sejtettem, hogy nem véletlen a címadás :D De már kicsit olyan, mintha a hapsi direkt csinálná. Nekem kissé sérült lelkivilágú figurának tűnik. Egy biztos: nekem nem lenne kedvem egy ilyet bogozgatni! Mondjuk a csaj se nagyon teszi, ő folytatja a passzív ellenállást. Meglátjuk. :)

      Törlés
  3. Sandro... Van egy ismerősöm, nagyon hasonlít rá. Most legalábbis :D

    VálaszTörlés