2016. november 10., csütörtök

A látszaton túl - 19. rész

- Sandro! Hogy vagy? - kérdezte Bel, miután felvette a telefont.
- Megvagyok, köszi. Azért hívlak, mert szeretném, ha felvennél valakit Lili helyére. Nem akarom, hogy visszamenjen. Meg tudnád ezt nekem oldani?
- Hát, elég későn szólsz, de rendben, kerítek valaki mást!
- Örök hálám!
- De ő mit szól ehhez?
- Még nem tudja, de nem érdekel mit fog szólni hozzá, nem engedem el és kész.
- Oké, Sandro! Rajtam nem fog múlni a boldogságotok!
- Köszi, szia!
- Szia.
Sandro elégedett volt, és rendkívül fáradt a sok nő miatt. Ezért vett egy forró fürdőt, majd visszafeküdt, és aludt egészen estig, akkor is csak azért kelt fel, hogy bevegye gyógyszerét, és hogy megkérje Lilit, hogy reggelig ne is zavarja, mert gyenge hozzá, aztán aludt is tovább.
Reggel arra ébredt, hogy berekedtek a hangszálai, annyit volt erőltetve a gyulladt torka. Lilien mikor bement hozzá és megtudta hogy van, kitalálták, hogy Sandro majd írásban kommunikál vele. A lány máris hozott neki papírt és ceruzát.
Sandro nekilátott az írásnak, és máris ezzel kezdte:
("Nem kell visszamenned. Elintéztem. Már nincs munkahelyed!")

Lili kellőképpen meglepődön ezen, és nem volt egészen boldog.
- Ezt hogy gondoltad? - kérte számon.
Sandro írni kezdett újra:
- "Úgy, hogy ezt akarom. Ne ellenkezz!"
- De most kereshetek másik munkát! Csak megnehezítetted a dolgomat!
- "Nem keresel te semmit! Itt maradsz velem! Majd én megadok neked mindent, amit csak szeretnél!"
- Igen, ez jól hangzik, és tényleg kedves tőled, de így annyira feleslegesnek fogom érezni magam. Nem akarom ezt! Csináld vissza!
- "Soha!"
- Akkor felhívom én Bel-t, te most úgysem tudsz beszélni! Legalább nem szólsz majd bele! - mosolyodott el Lili.
- "Bel nem fog visszavenni, még ha könyörögsz is neki!!!"
- Miért ne venne vissza?
- "Mert tudja, hogy jobb, ha nem kezd ki velem! :-) "
Lili kuncogni kezdett, mikor meglátta a smiley-t. Kezdte élvezni ezt a fajta kommunikációt.
- Olyan bolond vagy! - mondta mosolyogva.
Sandro rajzolt neki:
- Én is! - válaszolta Lili, és megsimította Sandro arcát.
- "Adj nekem pár napot, míg rendben leszek, és mindent megbeszélünk!"
- Jó.
Ezekután Lili megpróbálta Sandro-t minél kevésbé zavarni, hogy a lehető legtöbbet tudjon pihenni.

4 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom. Nekem nem tetszik ez a fickó. Nagyon rossz kommunikációja van: ezt akarom, ne ellenkezz... Vagy csak nekem tűnik nagyon erőszakosnak. Sosem bírtam az ilyen fickókat. Uralják az embert, és úgy tűnik Lilit is. Mi lenne, ha belépne valaki más pasi a helyébe? Persze az már egy más történet lenne...

    Nem kötekszem, mert szeretem ezt a sorozatot, de annyira beleélem magam, mintha létező emberek lennének, ŐRÜLET.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erőszakosnak tűnik, de valójában nem az. Csak vannak dolgok, amiben nem enged, de amivel nem árt a lánynak. Jószándékú tervei vannak vele, olyanok, aminek személy szerint én marhára örülnék, ha nekem valaki ilyet tenne, ami majd a következő részből derül ki csak! :-) Hát, tudod: "A látszaton túl". :-)
      Amúgy megsúgom, fog képbe kerülni egy másik pasi! ;-)

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, Sandro igen erőszakos. Vagy azért majd elengedi Lilit dolgozni máshová, ha a lány akar menni? Amihez nem kell beköltözni a másik házba? Remélem. Nem szeretem, ha valaki egy másik élete felett dönt, irányít. Szépek a képek, remélem Sandro "határozott viselkedése" nem csap át vaskalaposba :) Én is beleéltem magam a sztoriba, remélem hamarosan folytatod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden, amit írtál pontosan így lesz! :-) Nem árulok el róla semmit előre, hadd legyen élvezetes a következő rész (is). :-) Jövő hét közepéig felrakom!

      Törlés