2019. január 25., péntek

Steffi Love konyhai dolgok

Már jó régen posztoltam ide, pedig annyi mindent tudnék csinálni, ha volna időm és nyugalmam. Steffi konyhabútorának egy részével lettem "készen". Azért idézőjeles, mert abszolút nem lett tökéletes, de nekem így is elég lesz ebben a minőségben, ahogyan van, és még tényleg láthatóan hiányos is.
Háttámlája van, egyrészt, mert a falakra nem szeretek semmit se rakni, csak, ha nem annyira áll el, mivel a falakat összecsukva tárolom. Viszont, tetszenek a falakra tehető dolgok, akár polcok, akár képek, virág, vagy bármi dísz. Másodszor, így támlával összefogja a bútorzatot, így nem kell külön tárolni az egyes elemeket. Harmadszor, meg tudom vele változtatni a helyiségek egy-egy falát.
Most pedig jöhetnek a hibák.
A falhoz csúsztatva elálló. Nekem a ragasztástól görbe is lett a támfal, de viszonylag ki lehet egyengetni, így tökéletes hozzá ez a gyűrt textúra, mert ha a karton megtörik a hajlítástól, így nem okoz gondot a hiba látványa, emiatt nagyon kedvelem és sűrűn használom ezt a megoldást.
A hűtő ronda lett, de már ez sem érdekel, amúgy sem törekszem sosem az élethűségre, játéknak nekem megfelel.
Ilyenkor látom, hogy az ajtó és az ablak alacsonyan van. Ez azért történt, mert eredetileg MH babához készültek a falak. Lagoona vízparti háza lett volna... Mindegy, ezen is átlendültem már, mert szerintem összességében aranyos a helyiség Steffiéknek is. A kilincs még hiányzik.
Az ajtóra kivételesen tettem díszt, mert viszonylag lapos, ezt még elbírja a tárolás. Raffiából készült a szív alakú koszorú.
Lehetne szebb is a végek eldolgozása, de nem volt rá ötletem, hogy hogyan lehetne másképp...
A virágcserépbe jobban passzolna valami fűszernövény, lehet, hogy lecserélem.
Ezt a fajta virágcserepet nagyon könnyű elkészíteni, szerintem már látjátok is miből áll az egész, de azért mindjárt megmutatom.

Különböző barna színű sógyurmákat gyúrtam, illetve natúrt is.
Ezekből kicsi kavicskákat formáztam.
Tojástartó csücskeit levágtam, és az alját is. Ezekből lett a virágcserép és az alátét hozzá.
Ilyen cserepeket szeretnék majd nagyobb méretben is elkészíteni a Sindy Kate babámhoz. Emellett, ahogy csináltam őket eszembe jutott megint a kőkorszak... Úgyhogy, Evi Love lesz a következő poszt, őskori verzióban, bár nem tanító jelleggel, csak szimplán a fantáziám által bemutatva. :-)
Ami pedig a barbie-s sztorit illeti, nah, azzal abszolút hadilábon állok, ezért velük nem tudok még indítani semmit sem. :-(


10 megjegyzés:

  1. Ahogy olvasom a blogod, azt tapasztalom, hogy most semmivel sem vagy megelégedve. Pedig nincs rá okod! Szuper alkotást láthatunk tőled! Tökéletes pedig nem létezik, az alkotó úgyis lát benne hibát, ez viszi előre, hogy majd a következőt kicsit máshogy készíti! Szerintem mindig szép, tiszta munkákat láthatunk tőled! A Barbie-s sztorit nagyon várom, úgyhogy hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Olyan kedves vagy Baba, köszi szépen!!! :-) Próbáltam, nem teljesen negatív lenni, tudtam, hogy fog érződni az írásomból, és arra is gondoltam, hogy ez nem biztos, hogy jó, csak nem akartam úgy sem beállítani, mintha elégedett lennék, hiszen a tények tények... De őszintén, nem akarok (mert nem tudok) maximalista lenni, nekem is tetszik így, ahogy sikerült, és a visszajelzésed meg pláne jólesik, abszolút megnyugtató!!! :-)
    A barbiekkal most annyi bajom van csak, hogy muszáj volt megválnom néhány babámtól, ezért most nincs meg a megfelelő babakészletem a történethez, de majd lesz valamikor! :-) Addig majd szeretnélek Titeket mással szórakoztatni, de már nem is mondok előre semmit, hagyom, hogy váratlanul történjen! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi a konyhád! Inspiráló. Mert én meg el se jutottam a saját babaházam konyhájáig, mert még nem tökéletes a terv, de érdekes módon már csinálnám, mert néha bevillan valami. Nekem is elég pici helyre kell benyomorgatni mindent. Hűtőt mosogatót tűzhelyet. Ja és most épp alapanyag hiányom van. Nagyon tetszik a parafa konyhapult. Momentán a hibákról annyit, ha nem mondod fel se tűnik. Az összhatás meg nagyon jó. Tehát nem tudom mi a bajod...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Csevi, drága vagy!!! :-) A pozitív véleményetektől már el is múlik minden bajom! :-D
      Az alapanyag hiány igazán rossz, hogy emiatt nem tudja az ember csinálni kedvére a dolgát... Nekem a ragasztóim szoktak elfogyni leginkább, és persze nincs olyan ragasztó (legalább is én még nem találkoztam vele), ami jó volna minden anyag ragasztásához és az állaga és a mennyisége is megfelelő a feladathoz.
      Mindenesetre, várom a lányaid munkálkodását tovább a házban, akármit is csinálnak, azt mindig jó látni! :-)

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon jó lett a konyha, a hibáit így a képeken - ha nem hívod fel rá a figyelmet - észre sem veszem. Én még hasonlót sem tudnék csinálni, valahogy nincs türelmem és tehetségem a berendezési tárgyakhoz. Az olcsó, újrahasznosított alapanyagokból készült ötletes tárgyakról meg annyit, hogy sokkal többre értékelem, mint a készen kapható műanyag kiegészítőket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Barbidou, igazán örülök, hogy neked is jó a véleményed róla!!! ;-) Én is jobban szeretem az otthon készített tárgyakat, mint a gyári műanyagot. Bár, nekem sincs sokszor türelmem megcsinálni egy-egy bútort, vagy egy egész babalakás berendezést, de mégis, amikor az ember belemélyed a feladatba jólesik csinálni. Nem is bonyolítom túl a dolgokat, amit lehet, tejes dobozokból készítek el, vagy szimplán dobozkartonból. :-) Szeretem az egyszerű megoldásokat, minden jöhet, ami könnyen és gyorsan elkészíthető. :-) És így, hogy most már a véleményeteket is tudom, csak tovább lelkesít! :-)

      Törlés
  5. Hát nekem nagyon tetszik :D Szerintem igenis élethű lett! Én nem vagyok jó a barkácsolásban, nem is érzek indíttatást rá, meg aztán nem is lenne mit hova raknom tárolnom...De megértelek mikor írod a hibákat, hisz mindenki maga látja a legjobban amit elbaltázott :D Én a varrásnál vagyok így. Személy szerint a fotózásnál vagyok mindig bajba, hogy de jó lenne ilyen meg olyan háttér és bútor darab, de mivel mostanában a fotózás sem vonzott már annyira...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Lyd, ennek különösképp örülök, hogy neked is tetszik!!! :-)
      Én a fotózásra sokszor nagyon nehezen veszem rá magam, számomra macerás tud lenni, pont a kiegészítők miatt. :-D Meg, amikor más baja is van az embernek, az mindent felülír. De most sok tervem van, meglátjuk mit tudok összehozni belőlük! Remélem, nálad is csak átmeneti ez a kedvhiány a fotózáshoz, mert a legutóbbi téliek is szuperek lettek! ;-)

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik minden, nem is találok benne hibát.

    VálaszTörlés