2019. március 26., kedd

Sparkle Girlz minivel mini sztori


8 megjegyzés:

  1. Tüneményes ez a szobácska a lakójával együtt! Kíváncsian várom a sztorit, nagyon jónak ígérkezik! Miből készültek a bútorok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! ;-) Azt megsúgom, hogy nem ő lesz a főszereplő, így a szoba sem az övé, de majdnem olyan, mint ő, csak rózsaszín a haja. :-) Még nem akartam felfedni, mert le szeretném cserélni a testét olyanra, amin nem fix a cipő. A bútorok a hagyományos dobozkartonból vannak, csak a széleket papírcsíkkal leragasztottam, aztán lefestettem az egészet. Most így visszanézve a képeket, megmutathattam volna részletesebben is a szekrényeket, mert az ágy belső lába is fiókos, azaz gyufásdobozos. Csak ebből a szögből abszolút semmi nem látszik, sőt, olyan, mintha alig tartaná valami láb az ágyat. Na, ezen még lehet, hogy dolgozok. :-) Amúgy minden fiókot gyufásdobozból készítek majd, vagy csak álfiókokat csinálok.
      Egyébként, imádom ezeket a kis Sparkle babákat, annyira cukik. :-)

      Törlés
  2. Nagyon jónak ígérkezik, én is nagyon várom! (-: Nagyon szépen elkészítetted a szobát. (-:

    VálaszTörlés
  3. Izgulok, alig várom az új sztorit! Imádom a kis miniatűrjeidet.

    VálaszTörlés
  4. Cuki szoba, cuki babával, cuki történetbe csomagolva. Egy szóval: CUKI
    Vagy csak elhagyott a szókincs szótáram. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Egyébként AZ!!!! Köszi!!! Annak szántam az egészet, majd mindennel együtt. :-) Remélem, nem lesz túl gejl! :-D

      Törlés