2019. április 9., kedd

Pici Gimi - 1.


12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Imádom! Sok részt szeretnék belőle! Annyira cukik! Remek a sulis egyenruhájuk! Kíváncsian várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Babám!!! :-) Nagyon örülök, hogy tetszik!!! Elvileg végtelenített sztori lesz, úgyhogy számtalan részt tervezek, és jön majd bele bármi, ami épp eszembe jut. :-) Bár, még fogalmam sincs mikorra tudok készen lenni a következővel, de majd igyekszem.

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszett! (-: Várom a folytatást! (-:

    VálaszTörlés
  3. Jaj de cukik ezek az apróságok! Az egyenruha fergeteges! Imádom a kockás cuccokat, ezeket nagyon eltaláltad. Gratulálok és várom a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Nőszirom, nagyon örülök, hogy tetszik!!! ;-) Én is nagyon szeretem a kockásat, szerencsére volt is ilyen anyagom épp. Dolgozom a következő részen, jövő héten szeretném is már posztolni. :-)

      Törlés
  4. Nagyon cuki a parányi suli, az egyenruhák, meg a babák! Kíváncsian várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kedvesem, drága vagy! ;-) Ez se lett volna rossz cím "Parányi Suli". :-)

      Törlés
  5. Hát ez baromi aranyos :D Nagyon érdekesen hat, hogy a babuk ennyire picik, mégis tökre fősulis a történet! Kiváncsi vagyok hova fejlődik tovább a sztory. :) Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, Kedvesem! ;-) Már régóta gondolkodom abban, hogy az ilyen gyerek karakterű babákat felnőttesítem valami történetben. Rengeteg ötletem van a témában, csak nem győzöm megcsinálni. Ezért nincs még meg ennek se a folytatása, de megpróbálom már jövő héten összehozni, mert tényleg kellene már csinálni. :-)

      Törlés
  6. Über cukik, várom a folytatást!!!!!!!!!

    VálaszTörlés