2019. augusztus 5., hétfő

Steffi Love ruhák

Nem tudom miért, de én Steffinek nagyon szeretek ruhát varrni. Talán az egyszerűsége miatt, és mert olyan jól passzol hozzá minden. Most két szettel jöttem. Az egyik a tengerparton nyaralós. (Kevin csak egy pólót kapott egyelőre.)



A másik a vidéki Steffi.


Közelebbről a kiegészítők.

Remélem, hogy esetleg láttok bennük ötletet és ihletet adok velük. :-) Amint tudok, jövök mással is, csak most felborult az életvitelem, még inkább alkalmazkodnom kell a környezetemben lévő emberekhez, és így nem egyszerű bármit is csinálnom, pedig annyi mindent szeretnék, mint mindig. :-)

7 megjegyzés:

  1. Jól sikerültek a ruhácskák, de azok a kiegészítők magukkal ragadtak. Ilyenkor mindig el kell kezdenem nekem is valamit alkotni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek neked! :-) Kíváncsi leszek, mit alkotsz majd! ;-)

      Törlés
  2. A ruhák is nagyon klasszak lettek, de a kiegészítők eszméletlen jól sikerültek! Főként a tengeri táska *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Szívem, nagyon örülök, hogy tetszenek! ;-) Imádok táskákat készíteni, táskamániás vagyok, és ha már anyagilag nem tehetem meg magamnak a vásárlást, így kiélem kicsiben. :-D

      Törlés
    2. Vicces, mert egyébként én utálom a táskákat XD Babáknál is a legfölöslegesebb kiegészítőnek tartom XD Szerintem ha megfigyeled a fotóim, akkor ott is látható, hogy kb. soha nincs táska a képeken. De amúgy a tieid nagyon pöpecek :)

      Törlés