2019. október 31., csütörtök

Lambert és Anton - 1. rész: Meglátni és megszeretni


12 megjegyzés:

  1. De örülök az új sztoridnak! Még úgy olvasnám, nézegetném! Kíváncsian várom a folytatást! A pasik nagyon cukik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek pedig én örülök, köszi a kedvességed!!! :-) Igyekszem majd a következő résszel! ;-)

      Törlés
  2. Csatlakozva az előttem szólóhoz, én is nagyon várom a folytatást! Imádom az ilyen fotósztorikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, örülök, hogy tetszik! ;-) Sokat gondolkoztam azon, hogy rárakjam-e a szöveget a képekre, vagy csak írjak hozzájuk. Aztán az jutott eszembe, hogy ha meg akarom tartani a történetet, akkor legyen egyben, így könnyen vissza tudom nézni mappából is, akár évek múlva is. Meg akkor, ha netalán valami okból kifolyólag gond lenne az oldallal... Sose lehet tudni. Illetve, a régi részek is fotóregények voltak. Aki pedig le akarja menteni, könnyű dolga lesz. :-)

      Törlés
  3. Örülök ennek a remek résznek, és temészetesen én is várom a folytatást. Sejtelmes sötétség nagyon megfelő a témához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága Nőszirom! Nagyon örülök, hogy tetszik! Annak meg különösképp, hogy nem zavaró a sötétség! Ezen aggódtam egy sort.

      Törlés
  4. Oooh Halloween ihlette :D Nagyon édesek azok a kosztümök a fiúkon XD Kiváncsi vagyok mi lesz ebből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, annyira ihletett, hogy amikor Anton azt mondja, hogy "...Mindenki meg van veszve.", már azon voltam, hogy nem is romantikus regényt csinálok belőle, hanem horrort, és jönnek majd a zombik... :-D De végül maradtam az eredeti tervnél, a zombis meg majd egy másik sztori lesz egyszer... Bár, a Halloween tök jó kiindulópont lett volna rá. Mindenesetre, örülök, ha kíváncsi vagy rá! ;-)

      Törlés
    2. Hát ha egyszer elkészül az a horror arra még kiváncsibb leszek :D

      Törlés
    3. Tulajdonképpen, nem is volna olyan bonyolult összehozni! ;-) Erősen agyalok rajta! :-)

      Törlés
  5. Úristen csak most láttam!!! Nagyon várom a következő részt :)

    VálaszTörlés