2019. november 17., vasárnap

Lambert és Anton - 2. rész: A Rémes Babaház


8 megjegyzés:

  1. De jó ez a rész! Én féltem! A jelmezek zseniálisak! Imádom a madárijesztőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Babám! ;-) A madárijesztő nekem is kedvenc! :-D Csak annyiból örülök neki, hogy féltél, mert így tudom, hogy hozta a kellő hatást! ;-) Amúgy ezzel a résszel nagyon sokat szívtam, úgyhogy örülök, hogy túl vagyok rajta, de elégedett vagyok vele.

      Törlés
  2. Ez remek történet! Kiváncsi lennék erre a babházra, meg arra is aki megvásárolta! Kiváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, drága Nőszirom, hogy tetszett a kis horrorsztorim, és őszintén szólva, most ötletet adtál valamire! ;-) Eredetileg, a babaházas történetet képekben is szerettem volna ebbe a részbe beletenni, de az annyira nagy munka lett volna, hogy talán sose készül el. Viszont, arra gondoltam, ha már ide nem teszem be, akkor lehet, hogy majd valamikor a jövőben készítek egy külön történetet, ami erről fog szólni. És most, hogy említetted az öregurat, aki megvette, már még inkább ihletet kaptam! Köszönöm! ;-)

      Törlés
  3. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy előkerül-e az a babaház? :D Valaki meg nagyon csapja a szelet :) Nagyon cukik a kosztümök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Ahogy mondod, megy a próbálkozás! :-D A babaház ebben a sztoriban nem kerül elő, de lehet, hogy egy teljesen más különállóban igen! Annyira megtetszett az elgondolás, miközben megírtam, hogy kedvem lett volna azonnal megcsinálni (bár, ez volt az eredeti terv is, csak túl időigényes lett volna)! Szóval, most már tervben van, hogy lesz egy horror történet is valamikor egyszer! ;-)

      Törlés
  4. Izgi lesz, várom a folytatást!

    VálaszTörlés